پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳
۰
معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد:

اهدا ۵۰ بسته مواد بهداشتی و توزیع ۵۰پرس غذا گرم در مناطق محروم

مسعود نورا گفت: ۵۰ بسته مواد بهداشتی و ۵۰پرس غذای گرم ‌توسط سپاه ایرانشهر به مناسبت عید نیمه شعبان در بین نیازمندان مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.
اهدا ۵۰ بسته مواد بهداشتی و توزیع ۵۰پرس غذا گرم در مناطق محروم
مسعود نورا، معاونت اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار پهره با تبریک ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، بیان کرد: امروز همزمان با جشن نیمه شعبان ۵۰ بسته بهداشتی و ۵۰ پرس غذا گرم، هدیه از طرف این نهاد در بین قشر ضعیف این منطقه توزیع شد.


وی افزود: بسته های بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده دست، محلول شست و شو بوده است که با رعایت کرامت انسانی به خانواده‌های محروم در ایرانشهر اهدا شد‌.


معاونت اجتماعی سپاه ایرانشهر در تکمیل مطلب فوق، ادامه داد: این بسته‌ها به‌مناسب عید نیمه شعبان و مبارزه با ویروس منحوس کرونا در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد‌.
وی اضافه کرد: با توجه به این که بیماری کرونا هنوز کنترل نشده، مردم باید همچنان در خانه مانده و در صورت خروج از منزل نیز همه مسائل و توصیه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند.


وی با اشاره به رسالت سپاه عنوان کرد: سپاه همواره خادم و نوکر مردم و تا پای جان همراه و همگام با کادر درمانی برای برطرف کردن نیازهای پزشکی و مهار کرونا همچنان ایستاده است. 


انتهای پیام/
کد مطلب: 425015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *