پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰
۰
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر خبر داد:

کشف بیش از یک تن تریاک/هلاکت شدن یک سوداگر مرگ

محسن گل محمدی، با اشاره به هلاکت یک نفر و دستگیر شدن 3 نفر از سوداگران مرگ، گفت: بیش از یک تن مواد مخدر از نوع تریاک در ایرانشهر کشف شد.
کشف بیش از یک تن تریاک/هلاکت شدن یک سوداگر مرگ
محسن گل محمدی، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: صبح امروز و طی رصد اطلاعاتی انجام گرفته در خصوص ورود دو خودرو با سرنشینان مسلح و حامل مواد مخدر به شهرستان ، ماموران خدوم اداره اطلاعات این منطقه جهت توقیف خودرو‌های مذکور به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: علیرغم حجم آتش سنگین قاچاقچیان مواد مخدر و تیراندازی سوداگران مرگ به سمت مامورین، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف بیش از یک تن مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف دو خودرو می‌شوند.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادامه داد: در این دو عملیات یکی از متهمین به هلاکت رسیده و متهم دیگر زخمی شد.
وی در تکمیل مطلب فوق، اضافه کرد: دو نفر دیگر از متهمین هم نیز بازداشت می شوند.
گل محمدی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب ماموران پرتلاش اداره اطلاعات ایرانشهر تصریح کرد: اقدامات مؤثر قضایی، با رصدهای اطلاعاتی انجام شده، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در شهرستان کشف شده که این میزان، بالاترین کشفیات مواد مخدر در کل کشور می باشد.
این مقام مسئول عنوان کرد: دستگاه قضایی با افرادی که قصد هرگونه عرضه و توزیع مواد مخدر در کشور را دارند، قاطعانه برخورد خواهد کرد و صیانت از هموطنان و جوانان کشور که سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد را بر خود لازم می داند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424904