دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر؛

بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد +تصویر

22 ارديبهشت 1399 ساعت 12:45

محسن گل محمدی از کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر به همراه توقیف دو خودرو از سوداگران مرگ خبر داد.


محسن گل محمدی، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: روز گذشته و طی رصد اطلاعاتی انجام گرفته در خصوص ورود دو خودرو با سرنشینان مسلح و حامل مواد مخدر به شهرستان، ماموران خدوم اداره اطلاعات این منطقه جهت توقیف خودروهای آنان به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی در تکمیل مطلب فوق افزود: مامورین؛ علیرغم حجم آتش سنگین قاچاقچیان مواد مخدر و تیراندازی های پی در پی آنان، موفق به کشف مواد اعلامی و توقیف دو خودرو شدند.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادامه داد: اما به دلیل تاریکی هوا متهمین پس از اتمام مهمات با به جا گذاشتن سلاح های خود از محل درگیری متواری شدند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب ماموران پرتلاش اداره اطلاعات و پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر خاطر نشان کرد: با همکاری و رصد انجام شده و ‌اقدامات مؤثر این دومرجع از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۵ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در شهرستان کشف شده است.
این مقام مسئول اضافه کرد: کشفیات مواد مخدر در ایرانشهر از ابتدای سال تاکنون بالاترین رقم را شامل می شود.
وی در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی با افرادی که قصد هرگونه عرضه و توزیع مواد مخدر در کشور را دارد قاطعانه برخورد خواهد کرد و صیانت از هموطنان و جوانان که سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد را بر خود لازم می داند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424900

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424900/بیش-۶۵۰-کیلوگرم-مواد-مخدر-نوع-تریاک-کشف-تصویر

پهره
  https://www.pahreh.ir