يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۴۶
۰
معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان:

آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت + فیلم

  معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت خبر داد.
آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت + فیلم
به گزارش پهره به نقل از  ۸دی، سرهنگ پاسدار امین یادگاری با اعلام خبر آغاز به کار بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار کرد: این بیمارستان سیار با دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران و پیگیری‌های فرمانده سپاه قدس گیلان در محوطه بیمارستان رازی رشت بنا شده است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت این بیمارستان سیار در راستای خدمت‌رسانی به بیماران تصریح کرد: این بیمارستان سیار ظرفیت ۸۰ تا ۱۲۰ تخت خواب را دارد.
                                یادگاری با بیان اینکه تا کادر درمانی مورد نیاز این بیمارستان سیار تامین شده است ابراز داشت: چندین پزشک و پرستار از استان‌های مختلف کشور جهت خدمت‌رسانی در بیمارستان حاضر شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه سپاه تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود خاطرنشان کرد: امروز دشمن با اقدامات خود امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده است اما از عموم مردم می‌خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان عمل کنند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی، توزیع ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع اقلام کمک معیشتی از جمله اقدامات سپاه قدس گیلان است.
یادگاری ضمن تجلیل از خدمات گروه‌های مردمی و جهادی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای کمک‌رسانی به عموم مردم کمک خواهند تا به زودی شیوع کروناویروس به پایان برسد.
لینک دانلود فیلم
https://b2n.ir/001750
کد مطلب: 424889
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *