پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

مناطق گردشگری و مهمان پذیر تعطیل است/ شهروندان از سفر جدا خودداری کنند

ابوذر کوثری با اشاره به شیوع بیماری کرونا، از تعطیلی مهمان سراها و مکان های گردشگری در ایام نوروز در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
مناطق گردشگری و مهمان پذیر تعطیل است/ شهروندان از سفر جدا خودداری کنند
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در این منطقه، کلیه مهمان پذیرها و هتل ها و مکان های گردشگری در ایام عید نوروز تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و پذیرش هر گونه مسافر و میهمان در این مکان ها امکان پذیر نیست.
وی افزود: از پذیرش مسافر در مهمان سراهای اداری و مدارس هم خودداری به عمل می آید.
فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: با توجه به احتمال ابتلا به بیماری کرونا و شیوع بالا آن، تمهیدات و تدابیر لازم با ادارات و ارگان های ذیربط برای جلوگیری از تجمع مردم در فضاها و اماکن عمومی اندیشیده شده است.
وی عنوان کرد: با توجه به آلوده بودن شهرستان ایرانشهر به ویروس کرونا شهروندان عزیز از برگزاری مراسم ترحیم، عروسی، جشن و سایر موارد مشابه آن باید تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.
کوثری خاطر نشان کرد: هر هفته ضدعفونی و گندزدایی مکان های تجمع عمومی، بازارها، ادارات، بیمارستان ها، به صورت مکرر انجام می شود و مردم از تردد های غیر ضروری به اماکن عمومی به طور جدی پرهیز کنند.
وی با بیان این که برگزاری هرگونه همایش، نشست، مراسم در سالن ها و هتل ها تا اطلاع ثانوی لغو شده است، بیان کرد: مردم باید با حفظ آرامش و با رعایت اصول بهداشت فردی از مبتلا شدن به بیماری کرونا جلوگیری کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *