چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۱۰
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

دو مورد مبتلا به ویروس کرونا تایید شدند

محمد مهران امینی فرد از ابتلا ۲بیمار به کرونا در ایرانشهر خبر داد و گفت: مردم با خود مراقبتی و حفظ آرامش می توانند از این بیماری در امان باشند.
دو مورد مبتلا به ویروس کرونا تایید شدند
محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در بیمارستان خاتم ۳۴بیمار، مشکوک به بیماری کرونا بستری بودند که از این مجموع نتیجه آزمایش دو بیمار مثبت قطعی اعلام شده است.
وی در تکمیل مطلب فوق افزود: این منطقه فعلا آلوده به وجود ویروس کرونا است و احتمال افزایش تعداد بیماران مبتلا به این بیماری وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: ۳۲ مورد دیگر، مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا دارای وضعیت و حال عمومی مطلوبی می باشند که تعدادی امروز ترخیص می شوند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:کلیه موارد مشکوک به بیماری کرونا تحت نظر می باشند و اقدامات لازم جهت افزایش ایمنی بیماران بستری و پرسنل مراکز درمانی انجام شده است.
وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط خاص فرهنگی منطقه باید بیش از پیش توصیه های ایمنی بهداشتی را رعایت شود و شهروندان تااطلاع ثانوی از مسافرت های غیرضروری، حضور در اماکن پرازدحام پرهیز کنند که احتمال انتقال و شیوع بیماری در این مکان ها بسیار بالا می باشد.
امینی فرد عنوان کرد: مردم می توانند با رعایت توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی و حفظ آرامش از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.
وی در پایان گفت: مشکل کمبود ماسک به زودی رفع می شود و به اندازه کافی به داروخانه ها توزیع می شود. انتهای پیام/
کد مطلب: 424844
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *