چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹
۰
قصه پر غصه وعده های توخالی؛ آفت اصلی انتخابات

کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات بر مبنای قانون عمل کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به این که کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات بر مبنای قانون عمل کنند، گفت: مردم با انتخاب اصلح، موجبات توسعه و پيشرفت ايران را فراهم كنند.
کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات بر مبنای قانون عمل کنند
ابوذر کوثری در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از وقایع و اقدامات مهم در تاریخ می باشد؛ که برای تحقق اهداف اصلی مردم تلاش می کند و از همه حائز اهمیت تر این است که فرصتی انقلابی، همراه با مردم سالاری دینی است.
وی افزود: شرکت در انتخابات وظیفه و حق مردم است. مشارکت پرشور در این امر مهم یکی از وظایف دینی و شرعی ملت ایران می باشد.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: مردم می توانند با شرکت در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح و شایسته، فصل جدیدی را در زمینه توسعه شهرستان و حوزه انتخابیه این منطقه رقم بزنند.
وی اضافه کرد: مدت زمان تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین مجلس شورای اسلامی به مدت ۷روز می باشد؛ که از ۸ صبح، بیست و چهارم بهمن ماه ۹۸ شروع شده و تا ۸صبح، یکم اسفند ماه ادامه دارد.
کوثری خاطر نشان کرد: رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ شده در تبلیغات انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی یکی از وظایف مهم کاندیداها می باشد.
وی عنوان کرد: کاندیداهای یازدهمین مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر باید با حفظ رعایت اخلاقی، قانونی و رویکرد مناسب به معرفی خود پرداخته و برنامه های کاری خود را در راستای وظایف محول به مردم بازگو کنند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مبحث مهمی که به نامزدهای انتخاباتی ابلاغ شده و بسیار دارای اهمیت است خودداری از ایجاد شکاف های قومی و مذهبی بین اقشار مختلف می باشد.
وی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی باید از ورود به مسائل حساسیت برانگیز بین مردم به جدیت پرهیز کنند.
به گفته وی؛ نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده هایی که خارج از چارچوب وظایف نمایندگان مجلس است خودداری کنند.
ابوذر کوثری با تاکید بر این که فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر توسط نهادهای ستادی زیر نظر است، گفت: قطعا با هر گونه فعالیت تبلیغاتی خارج از چارچوب تعریف شده برخورد قانونی می شود.
وی در پایان به آمادگی کامل فرمانداری ایرانشهر، در برگزاری انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *