امام جمعه موقت ایرانشهر

فاطمه الزهرا الگوی جادوانه زنان عالم/ مردم با شرکت در انتخابات روحیه تنفر و انزجار خود را به غربی ها اثبات می کنند

25 بهمن 1398 ساعت 13:00

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی افضلی تبار با بیان این که فاطمه زهرا(س) الگوی نمونه‌ای برای همه عالم، در ساده زیستی، همسرداری و فرزند داری است؛ گفت: شرکت مردم در انتخابات رای به بی‌اثر بودن نفوذ دشمن است.


به گزارش پهره؛ محمد تقی افضلی تبار، امام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران اهل تشیع در مصلی فاطمه الزهرا بیان کرد: بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان، فرزندان با محبت و همسران با وفا؛ این روز به یُمن زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( س) روز مادر نام گرفته است.
وی افزود: این بانوی بزرگوار با تمام وجود خود حامی ولایت بود تا جایی که جان نازنین و شریف خود را در این راه از دست داد.
امام جمعه موقت ایرانشهر ادامه داد: کسب روزی حلال توسط مردان و مدیریت خانه، خانواده به وسیله زنان جهاد در راه خدا محسوب می شود.
وی عنوان کرد: شرکت در انتخابات در امت اسلامی وظیفه شرعی و واجب دینی است و هر فرد وظیفه دارد تکلیفش را به نحو احسن انجام دهد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: ملت ایران با شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ به دشمنان نظام و اسلام اعلام می کنند که حامی و پشتیبان، ولایت فقیه هستند؛ از غربی ها و غرب گرایی ها پیروی نمی کنند.
وی خاطر نشان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود با اشاره به ولی فقیه، به مردم خطاب کرده که هوادار این فرد صالح خدا باشید که مظلومیت ایشان از صالح بودنشان بیشتر است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424780

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424780/فاطمه-الزهرا-الگوی-جادوانه-زنان-عالم-مردم-شرکت-انتخابات-روحیه-تنفر-انزجار-خود-غربی-اثبات-می-کنند

پهره
  https://www.pahreh.ir