رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر

جای سردار دلها در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال خالی بود

22 بهمن 1398 ساعت 12:08

حجت الاسلام و المسلمین مهر الله محمودزاده فهرجی گفت: در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال مردم با احساس تکلیف مضاعفی که در قبال شهادت قاسم سلیمانی داشتند حضور باشکوه تری داشتند.


مهر الله محمودزاده فهرجی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک ایام اله مبارک دهه فجر بیان کرد: امروز در راهپیمایی ۲۲بهمن حداکثر مشارکت و حضور مردم ایرانشهر را داشتیم به نحوی که می توان گفت این شهرستان قلب بلوچستان است.
وی افزود: سال های متمادی مردم ایرانشهر افتخار میزبانی مقام معظم رهبری را داشتند و بنا به فرموده ولی فقیه این منطقه شهر میزبانان ولایت می باشد.
رئیس اداره تبلیغات ایرانشهر عنوان کرد: در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال جای سردار شهید قاسم سلیمانی خالی بود و مردم بر حسب احساس تکلیف مضاعفی که به خاطر این شهید بزرگوار داشتند در مراسم امسال حضور بسیار باشکوه تری نسبت به سال گذشته داشتند.
وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن که مصادف با اربعین شهادت قاسم سلیمانی بود جای سردار دلها را پر و به تمام دنیا اعلام کردند که سربازان ولایت فقیه هستند.
محمودزاده فهرجی در پایان تصریح کرد: شورای اداری تبلیغات اسلامی ایرانشهر از عموم مردم شهرستان که در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه آفرینی کردند تشکر و قدردانی می کند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424769

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424769/جای-سردار-دلها-راهپیمایی-۲۲بهمن-امسال-خالی

پهره
  https://www.pahreh.ir