شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۶:۵۹
۰

صف طولانی خودروها در پمپ‌ گاز/ ایرانشهر جایگاه‌های CNG بیشتری می‌خواهد

فرماندار ایرانشهر از احداث و راه انذازی یک جایگاه عرضه سوخت CNG خبر داد.
صف طولانی خودروها در پمپ‌ گاز/ ایرانشهر جایگاه‌های CNG بیشتری می‌خواهد
به گزارش پهره، از زمانی که از افزایش نرخ بنزین و آغاز سهمیه بندی می‌گذرد، شاهد افزایش تقاضا برای CNG‌ هستیم به طوری که زمان انتظار در صف‌های سوخـت‌گیری CNG، کمتر از ۱۵ دقیقه به بیش از چندین ساعت افزایش یافته است.


در شهرستان ایرانشهر با افزایش نرخ بنزین آزاد و آغاز سهمیه‌بندی بنزین، خودروهای دوگانه‌سوز بیش از پیش به سوخت گیری با سوخت CNG تمایل نشان می دهند و شلوغی صف های پمپ گاز را در پی داشته است.
مجید اله دادی، یکی از رانندگان تاکسی دوگانه‌سوز در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: تا پیش از افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، کمتر از 15 دقیقه در صف پمپ‌های گاز منتظر می ماندیم.


وی افزود: اما اکنون جهت سوخت گیری در پمپ گاز باید ساعت ها انتظار بکشیم.


اله دادی شهروند ایرانشهری تصریح کرد: با توجه به افزایش نرخ ناگهانی بنزین پمپ بنزین‌های شهرخلوت است و پمپ‌های گاز شلوغ و هم اکنون هزینه سوخت بنزین بسیار سرسام آور است.


وی ادامه داد: بنزین ۳ هزار تومانی رانندگان را به سمتِ جایگاه‌های CNG سوق داده  و در شرایط فعلی تنها مصرف سوخت جایگزین است که می‌تواند از فشار اقتصادی مضاعف بر ما بکاهد.


ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار پهره با اشاره به ترافیک خودرویی در پمپ گاز بیان کرد: تنها جایگاه CNG در این منطقه با تمام ظرفیت خدمات دهی می کند اما جوابگوی نیاز این شهرستان نیست.


وی افزود: 3 نفر متقاضی راه اندازی جایگاه CNG در ایرانشهر بوده اند که درحال انجام اقدامات نهایی هستند.


فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: یک مورد ازمتقاضیان راه اندازی  جایگاه های CNG به شرکت نفت معرفی شده است.


وی اضافه کرد: تمامی استعلامات و مجوزهای لازم را هم انجام داده است و جهت راه اندازی سریع تر این پمپ، شروع کار عمرانی و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان شرکت نفت همکاری لازم را با مالک جایگاه داشته باشد.



کوثری خاطر نشان کرد: افرادی هم متقاضی احداث جایگاه سوخت CNG هستند می توانند به شرکت نفت مراجعه کنند و پیگیری فوری در دستور کار است.


انتهای پیام/
کد مطلب: 424681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *