جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
۰

نیروهای مجاهد انتقام خون سردار سلیمانی را خواهند گرفت/ مردم سیستان و بلوچستان با اقتدار راه شهید را ادامه می دهند

رئیس دانشگاه آزاد واحد سیستان و بلوچستان با اشاره به عظمت و بزرگی سردار سلیمانی و به شهادت رساندن آن توسط جتایتکارترین افراد جهان گفت: اقدام آمریکا در ترور این شهید بی پاسخ نخواهد ماند.
نیروهای مجاهد انتقام خون سردار سلیمانی را خواهند گرفت/ مردم سیستان و بلوچستان با اقتدار راه شهید را ادامه می دهند
سلطان علی میر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: این حادثه و اتفاق بسیار تلخی بود که به صورت بسیار ناگهانی رخ داد. همه ملت ایران، محرومان و مستضعفان کل جهان مدافع این شهید بزرگوار هستند.
وی افزود: قاسم سلیمانی تمام عمر خود را به دفاع از حق و عدالت سپری کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در شرایطی که قاسم سلیمانی از لبنان وارد عراق شد آمریکای جنایت کار مرتکب این واقعیت بسیار تلخ شد و این فرمانده سپاه را به شهادت رساند.
وی ادامه داد: شهادت زیبنده قاسم سلیمانی بود شهید شدن این بزرگوار به دست جنایت کارترین و شرورترین افراد دنیا انجام شد و این عظمت و بزرگی این شهید را می رساند.
میر اضافه کرد: این عمل جنایت کارانه که آمریکا انجام داده باعث به خروش آمدن خون همه مسلمانان جهان شده است.
وی گفت: آمریکا در سرازیری و سراشیبی سقوط بود و این عمل آمریکا بیش ترین فرآیند را بر نابودی آن خواهد گذاشت. تمام نیروهای مجاهد و افرادی که مورد ظلم و ستم واقع شده اند در کل دنیا انتقام خون قاسم سلیمانی را خواهند گرفت.
این مقام مسئول عنوان کرد: قاسم سلیمانی و قاسم میرحسینی در شرایط سخت در نظام جمهوری اسلامی جهان آفرینی کردند.
وی تصریح کرد: شهادت قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ ایران و شیفتگان راه ایثار و شهادت تسلیت عرض می کنم و مردم این کشور به عنوان وارثان خون شهداء از پا نمی ایستند و با توجه به این که این بزرگوار را با آن همه تجربه از دست دادیم اما پرچم عدالت و انقلاب را بر زمین نخواهیم گذاشت و هزاران سلیمانی در جهان اسلام، محرومان، داریم.
این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: آمریکا بسیار بی دین است و مرد بودن در وجودش نیست که به جای عملیات رو در رو دست به اقدام شوم و فریبکارانه زد و این کارش فاقد ارزش نظامی بود. ملت ایران و خصوصا مردم سیستان و بلوچستان راه قاسم سلیمانی و همرزمانشان را ادامه خواهند داد و مسیر راه را با قدرت و اقتدار خواهیم داد و ملت ایران در دنیا دارای جبهه مقاومت است نهضت و انقلاب بزرگ در دنیا اسلام به راه خواهیم انداخت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *