بصیرت افزایی؛ راهکاری برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است

12 دی 1398 ساعت 18:15

امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر با اشاره به این که ابعاد و اهداف "فتنه 88" باید به‌درستی برای جوانان واکاوی و تبیین شود، گفت: بصیرت افزایی موثرترین راهکار برای مقابله با توطئه دشمنان است.


حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حماسه روز نهم دی ماه سال 88در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از نقاط مهم و عطف بوده است حدود 8ماه مردم انقلابی ایران آشوب و فتنه،فتنه گران را تحمل کردند.

وی افزود: 9 دی‌ماه 1388 از جمله مهم‌ترین روزهایی است که توسط ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است. در این روز مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر فتنه‌گران قد علم کرده و حجت را بر آنان تمام کردند. در این روز مردم به صورت خودجوش در تمام شهرها و استان‌های ایران، پا به عرصه گذاشته و به فتنه‌گری‌های معاندین و دشمنان نظام پایان دادند. 
وی عنوان کرد: حماسه 9دی ماه تیر خلاص به فتنه گران بود و دیگر آنان قدرت آشوبگری را از دست دادند.
این خطیب جمعه خاطر نشان کرد: بزرگداشت حماسه نهم دی ماه برای فتنه گران بسیار سخت تمام می شود اما مردم با بصیرت و انقلابی ایران وظیفه خود می دانند که به دستور و فرامین مقام معظم رهبری گوش بدهند و فتنه های بعدی معاندین اسلام را با بصیرت که دارند خنثی کنند.
وی ادامه داد: ملت ایران می توانند با گوش دادن به سخنان و اشارات مقام معظم رهبری بصیرت و آگاهی خود را نسبت به دشمن و شناخت به موقع آن در وجودشان افزایش دهند.
ابطحی اضافه کرد: اگر مردم تدابیر مقام معظم رهبری را در مورد دشمن و فتنه های دشمن به خوبی متوجه نمی شوند حتما از افراد اهل بصیرت بپرسند و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهند.
وی با تاکید بر بصیرت افزایی به مردم گفت: باید نفوذی هایی که به دنبال نابودی نظام اسلامی هستند را دقیق شناخت و بدانند دلیل این که با این ویژگی شناخته می شوند چیست.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد شناساندن آمریکا و اهداف آن به جوانان مملکت اسلامی تصریح کرد: تاکتیک ها و سیاست هایی که این دشمن برای نابودی نظام اسلامی به کار می برد را باید در کتب درسی مطرح کرد تا این مسئله برای آنان شفاف سازی شود.
به گفته وی، بعد از فتنه 88که اتفاق افتاد حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند برخی شخصیت های مهم ابعاد فتنه را برای مردم تبیین و روشن بیان کنند و هم اکنون هم جوانان انقلابی در فضای مجازی و رسانه ها که یکی از ابزار افشاگری دشمنان و آگاهی بخشی مردم در زمینه بصیرت است به صورت فعالانه برای شناساندن دشمنان نظام به مردم فعالیت می کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424678

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424678/بصیرت-افزایی-راهکاری-مقابله-هجمه-های-فرهنگی-دشمنان

پهره
  https://www.pahreh.ir