زنان امروز باید در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نقش‌آفرینی کنند

10 دی 1398 ساعت 11:53

فرمانده عملیاتی قرارگاه شهید معمار با بیان این که زنان از زمان شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی گسترده‌ای داشته اند، گفت: زنان امروز هم باید در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن نقش‌آفرینی کنند.


به گزارش پهره، امروز هفتمین همایش مقام و منزلت بانوی بلوچ به همت کانون فرهنگی زنان بلوچ و بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حصارکی و فرمانده قرارگاه عملیاتی قرارگاه شهید معمار و زنان و هنرمندان این منطقه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد در ایرانشهر برگزار شد.
داود شهرکی، فرمانده عملیاتی قرارگاه شهید معمار در این همایش ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و ولادت حضرت زینب (ص) بیان کرد: انقلاب یعنی دگردیسی و تحول بنیادین در همه ساختارهای یک حکومت و کشور می باشد تاکنون انقلاب های متعددی در سراسر دنیا به وجود آمده است که اکثرا پیشینه و هدف مادی داشتند.
وی افزود: تنها انقلابی که دارای اهداف معنوی بوده است انقلاب جمهوری اسلامی می باشد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ادامه داد: ملت ایران یکی از وفادارترین ملت ها به آرمان های اسلامی هستند.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی که جنگ بین دو کشور ابر قدرت بود، اضافه کرد: مردم ایران به دنبال خودسازی جامعه خود هستند.
داودی تصریح کرد: عدالت در کشور با ظهور انقلاب نهادینه شد اما هم اکنون بی عدالتی هایی که در کشور دیده می شود باید مورد اصلاح قرار بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخابات با بصیرت و آگاهی کامل شرکت کنند و کسی را انتخاب کنند که با صداقت خدمتگزار به نظام اسلامی و ملت ایران باشد.
این مقام مسئول گفت: ایران کشور مستقل و با عزت است و این استقلال نتیجه تلاش 40ساله انقلاب می باشد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و فرموده مقام معظم رهبری در مورد جوانان عنوان کرد: برای آبادانی کشور باید جوانان انقلابی، پرتلاش، پویا پای کار بیایند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با خطاب به زنان گفت: گذشته همچون آینه ای است که برای برداشتن گام های استوار باید از آن الگو گرفت و زنان باید با هوشیاری کامل در برابر هجمه ها و جنگ های نرم دشمن مقابله و با بصیرت کامل کانون خانواده را مدیریت کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424671

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424671/زنان-امروز-باید-مقابله-هجمه-های-فرهنگی-دشمن-نقش-آفرینی-کنند

پهره
  https://www.pahreh.ir