سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳
۰

زنان امروز باید در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نقش‌آفرینی کنند

فرمانده عملیاتی قرارگاه شهید معمار با بیان این که زنان از زمان شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی گسترده‌ای داشته اند، گفت: زنان امروز هم باید در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن نقش‌آفرینی کنند.
زنان امروز باید در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن نقش‌آفرینی کنند
به گزارش پهره، امروز هفتمین همایش مقام و منزلت بانوی بلوچ به همت کانون فرهنگی زنان بلوچ و بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حصارکی و فرمانده قرارگاه عملیاتی قرارگاه شهید معمار و زنان و هنرمندان این منطقه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد در ایرانشهر برگزار شد.
داود شهرکی، فرمانده عملیاتی قرارگاه شهید معمار در این همایش ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و ولادت حضرت زینب (ص) بیان کرد: انقلاب یعنی دگردیسی و تحول بنیادین در همه ساختارهای یک حکومت و کشور می باشد تاکنون انقلاب های متعددی در سراسر دنیا به وجود آمده است که اکثرا پیشینه و هدف مادی داشتند.
وی افزود: تنها انقلابی که دارای اهداف معنوی بوده است انقلاب جمهوری اسلامی می باشد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ادامه داد: ملت ایران یکی از وفادارترین ملت ها به آرمان های اسلامی هستند.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی که جنگ بین دو کشور ابر قدرت بود، اضافه کرد: مردم ایران به دنبال خودسازی جامعه خود هستند.
داودی تصریح کرد: عدالت در کشور با ظهور انقلاب نهادینه شد اما هم اکنون بی عدالتی هایی که در کشور دیده می شود باید مورد اصلاح قرار بگیرند.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخابات با بصیرت و آگاهی کامل شرکت کنند و کسی را انتخاب کنند که با صداقت خدمتگزار به نظام اسلامی و ملت ایران باشد.
این مقام مسئول گفت: ایران کشور مستقل و با عزت است و این استقلال نتیجه تلاش 40ساله انقلاب می باشد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و فرموده مقام معظم رهبری در مورد جوانان عنوان کرد: برای آبادانی کشور باید جوانان انقلابی، پرتلاش، پویا پای کار بیایند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با خطاب به زنان گفت: گذشته همچون آینه ای است که برای برداشتن گام های استوار باید از آن الگو گرفت و زنان باید با هوشیاری کامل در برابر هجمه ها و جنگ های نرم دشمن مقابله و با بصیرت کامل کانون خانواده را مدیریت کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *