چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۳
۰
به مناسبت سالروز تبعید مقام معظم رهبری؛

دهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر از میزبانی این شهرستان به منظور برگزاری دهمین همایش خورشید ولایت خبر داد و گفت: همایش خورشید ولایت فرصتی برای حفظ اخوت و خنثی کردن توطئه دشمنان است.
دهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می‌شود
ابوذر کوثری در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: 28آذرماه درسیستان و بلوچستان یادآور یک رویداد تاریخی در سال 1356 است که طی آن مقام معظم رهبری به شهرستان ایرانشهر تبعید شدند. ایشان همیشه ازمردم این منطقه به نیکی یاد می کنند و توجه ویژه ای به این حوزه و مردم آن دارند.

وی افزود: به همین مناسبت هر ساله برنامه ای تحت عنوان همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می شود.

فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به برگزاری 9 دوره همایش خورشید ولایت در طی سال های گذشته دراین منطقه ادامه داد: درهیمن راستا دهمین همایش خورشید ولایت با حضورمهمانان ویژه کشوری حجت الاسلام احمد مروی( تولیت آستان قدس رضوی) و استانی مصطفی محامی(نماینده ولی فقیه) ومحمد علی موهبتی، استانداراستان سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش خورشید ولایت دراین منطقه یادآور دستاوردها و گفتمان رهبری در زمان تبعید مقام معظم رهبری به شهر ولایت مدار ایرانشهر است.

کوثری با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تراین برنامه، که نمادی از وحدت شیعه و سنی است خاطر نشان کرد: با برگزاری همایش خورشید ولایت پیام وحدت، انسجام ملی و اسلامی را به همه جا کشورارسال می کنیم.

وی عنوان کرد: وحدت مردم این منطقه برادرانه، برآمده ازاخوت اسلامی و ناگسستنی است.

گفتنی است؛ همایش خورشید ولایت روز پنج شنبه 28 آذرماه ساعت 9 صبح در سالن همایش دانشگاه ولایت برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 424605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *