يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۲۹
۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر؛

پایان گروگانگیری با عملیات ضربتی ماموران گمنام امام زمان (عج)/ گروگانگیران متواری شدند

محسن گل محمدی گفت: ماموران گمنام امام زمان (عج) ایرانشهر در یک عملیات ضربتی موفق به نجات گروگان خردسال از چنگال آدم ربایان شدند.
پایان گروگانگیری با عملیات ضربتی ماموران گمنام امام زمان (عج)/ گروگانگیران متواری شدند
محسن گل محمدی، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: هفته گذشته یک فقره آدم ربایی کودک خردسال در این منطقه گزارش شد و گروگان گیران که از اتباع کشورهای همسایه بودند، از خانواده گروگان درخواست پرداخت ۳ میلیارد ریال وجه نقد را می کنند.


وی افزود: موضوع گزارش شده به قید فوریت در دستور کار ویژه دادستانی شهرستان ایرانشهر قرار می گیرد.


دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر عنوان کرد: با ارائه دستورات قضایی لازم و سریع به کلیه ی ضابطین و پلیس های تخصصی شهرستان جهت اقدامات فنی و تخصصی، سرانجام پس از یک هفته گروگان گیری، کودک خردسال ظهر امروز با پیگیری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج ) در اداره اطلاعات این منطقه از چنگ آدم ربایان آزاد شد.


وی خاطر نشان کرد: متهمین که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند از صحنه متواری شدند که دستور بازداشت کلیه عوامل آدم ربایی نیز صادر شده است.


گل محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان، تاکید کرد: برخورد جدی و قاطعانه با کلیه مخلان نظم و امنیت عمومی از اولویت های دستگاه قضایی بوده و پرونده های این گونه جرائم با قید فوریت جهت تأمین آسایش و آرامش شهروندان رسیدگی خواهد شد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 424597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *