پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۶
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر عنوان کرد

برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه/هیات های اجرایی امین و نماینده مردم در انتخابات

ابوذر کوثری با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در اسفندماه گفت: هیآت های اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی در شهرستان ایرانشهر تشکیل و فعال شد.
برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه/هیات های اجرایی امین و نماینده مردم در انتخابات
 ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار پهره بیان کرد: طبق قوانین اجرای انتخابات، همزمان با شروع ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخاب هیات اجرایی این شهرستان اقدام شد.


وی با اشاره به پالایش حدود 50درصدی لیست اعضاء معتمدین دوره های قبلی انتخابات افزود: هیات معتمدین هر شهرستان باید انعکاسی از بافت جمعیتی، فکری، عقیدتی و در منطق قومی و مذهبی بازتاب اقوام و مذاهب آن شهرستان باشد.


فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: با بررسی و ارزیابی دقیق در یک فرآیند یک ماهه 30نفر از معتمدین و چهره های شناخته شده اعم از شیعه و سنی، از اقشار مختلف ساکن شهرستان ایرانشهر و با اقوام مختلف اعم از ایرانشهری( دامنی و ابتری) ، خراسانی، کرمانی، سربازی،آشاری، دلگانی، بزمانی،لاشاری را به هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی، که در نهایت 13نفر به عنوان عضو هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.


وی تصریح کرد: پس از حصول اکثریت قانونی حداقل 30 نفر، 8 نفر از معتمدین اصلی و 5 نفر از معتمدین علی البدل عضو هیات اجرایی انتخاب شدند.


کوثری خاطرنشان کرد: انتخاب هیات ها اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به گونه ای انجام شده که این اشخاص امین و نماینده واقعی مردم در این منطقه باشند و با مردم و مردم با معتمدین بیگانه نباشند.

وی در پایان به برگزاری انتخابات سالم همراه با اعتمادسازی، بدون دغدغه و حاشیه اشاره کرد.

گفتنی است؛ پس از رای گیری حمل کلکلی، خلیل سلامی، نوراحمد درخوش، علیرضا فرخ نیا، درمحمدلشکرزهی، علی انصاری، ابراهیم نرماشیری، شیردل انوری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس در این شهرستان تعیین شدند.

همچنین رحمت دامنی، محمد اربابی، شکیب خبیره، محمدصدیق پردال و فرید پندار به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 424531
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *