پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸
۰
سرویس مدارس روی دست انداز مشکلات؛

بلاتکلیفی رانندگان سرویس مدارس در زهک/ سامانه "سپند"در بند مشکلات است

در روزهای اخیر رانندگان سرویس مدارس در شهرستان زهک با گلایه از اینکه نمی توانند در سامانه سپند ثبت نام کنند مدعی شدند که اسم این شهرستان اصلا در این سامانه وجود ندارد.
بلاتکلیفی رانندگان سرویس مدارس در زهک/ سامانه "سپند"در بند مشکلات است
به گزارش عصرهامون، طی هفته اخیر جمعی از شهروندان شمال استان سیستان وبلوچستان از مشکلات موجود در سامانه "سپند" ابراز گلایه کرده و خواستار پیگیری این موضوع شده و گفتند: اسم شهرستان زهک اصلا در این سامانه موجود نیست.

تاکسیرانی هنوز شرکتی به ثبت نرسانده است
خواجوی، مسئول انجمن اولیا ومربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان زهک در گفت وگو با خبرنگار اوشیدا از ثبت مدارس در سامانه سپند خبر داد و گفت: در هر شهرستان دو اداره در سامانه سپند فعالیت دارند که باید شرکت تاکسیرانی رانندگان را تایید کند.

وی افزود: تمامی مدارس در سامانه سپند ثبت و تایید شده اند اما شرکت تاکسیرانی که زیر نظر شهرداری اداره می شود در این رابطه دچار مشکل شده است.

خواجوی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام مدارس دارای راننده هستند اما این افراد باید به تایید تاکسیرانی نیز برسند که این امر در دفاتر پیش خوان انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عدم ثبت نام ها گویا کم کاری دفاتر پیش خوان و همچنین تاکسیرانی است که هنوز شرکتی به ثبت نرسانده است.

مسئول انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان زهک بیان کرد: تمامی رانندگان بعد از تایید در آموزش و پرورش به دفاتر پیش خوان ارجاع داده می شوند که هنوز در این مرحله به تایید نرسیده اند.

رانندگان به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند
با توجه به بلاتکفیلی رانندگان سروس مدارس در این شهرستان خبرنگار ما به سراغ رخشانی مهر، شهردار زهک رفت که وی گفت: پیگیر این موضوع بوده ایم و تا روز گذشته بسیاری از رانندگان در همین رابطه گلایه هایی داشته اند.

وی افزود: خوشبختانه مشکل در حال مرتفع شدن است و رانندگان می توانند از این پس به برای ثبتنام به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

با این حال با گذشت سه ماه از آغاز مدارس هنوز مسئولین شهرستان زهک نتوانسته اند رانندگان سرویس های مدرسه را ثبت قانونی کند تا در صورت بروز حادثه دچار دردسر نشوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 424521
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *