چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲
۰
در راستای تحقق شعار رونق تولید صورت می گیرد؛

ساماندهی کارگاه های شناورسازی فاقد مجوز در بندر چابهار

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی کارگاه های شناورسازی استان جهت رونق تولید ملی در دستور کار قرار گرفته است.
ساماندهی کارگاه های شناورسازی فاقد مجوز در بندر چابهار
به گزارش پهره، حسن ابراهیمی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در حال حاضر 8 کارگاه شناورسازی فاقد مجوز در استان وجود دارد که جهت ساماندهی و رونق تولید این شناورسازی ها برنامه هایی با همکاری دستگاه های اجرایی متولی در دست اقدام است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین به منظور ظرفیت سنجی در زمینه تولید و اشتغال و ارائه راهکار قانونی جهت رونق تولید این کارگاه ها بررسی های میدانی انجام و جلساتی با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی متولی و مدیران شناورسازی های فاقد مجوز برگزار می شود.

وی با اشاره به وجود 7 کارگاه شناورسازی مجاز در استان افزود: کل شناورسازی های استان ظرفیت تولید یا تعمیر 500 شناور در سال را دارد که رفع محدودیت تولید و احیای این کارگاه ها می تواند تاثیر مستقیمی در معیشت و اشتغال زایی مردم منطقه داشته باشد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: اخذ مجوز فعالیت کارگاه های شناورسازی با ارائه درخواست کتبی و سیر مراحل قانونی توسط واحدهای متولی شامل سازمان صمت، سازمان شیلات، موسسات رده بندی و سازمان بنادر و دریانوردی صورت می پذیرد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *