پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۱
۰
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان/ مسیر بمپور – ایرانشهر پر ترددترین محور شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان/ مسیر بمپور – ایرانشهر پر ترددترین محور شد
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال 27 میلیون و74 هزار و 388 تردد توسط دستگاهای ترددشمار نصب شده در محورهای استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این حجم تردد توسط 74 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان به ثبت رسیده است گفت: سرعت متوسط در جاده های استان در شش ماه نخست امسال 82 کیلومتر برساعت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 کیلومتر کاهش سرعت را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین تردد های این مدت به ترتیب در محورهای مواصلاتی بمپور – ایرانشهر با بیش از یک میلیون و 425 هزار تردد، ایرانشهر – بمپور با بیش از یک میلیون و 409 هزار  تردد و هیرمند – زابل با بیش از 919 هزار تردد به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گفت: همچنین در محورهای میرجاوه – زاهدان، نیکشهر – قصرقند و قصرقند – نیکشهر نیز در این مدت بیشترین درصد سرعت غیرمجاز به ثبت رسیده است.

کرد در پایان از کاهش 3 درصدی سرعت غیرمجاز در 6ماه نخست امسال در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: از رانندگان  انتظار می رود، ضمن رعایت سرعت مطمئنه در طول سفر به علائم نصب شده در محورها توجه کافی داشته باشند و با توجه به طولانی بودن برخی مسیرهای استان و احتمال خستگی و خواب آلودگی از استراحتگاه های بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی در جهت استراحت و رفع خستگی استفاده کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 424336
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *