چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
۰
کارشناس مسائل سیاسی:

ایران جزء کارشکنی و خیانت تجربه دیگری از آمریکا ندارد/ اعتماد به آمریکا خیانت به ملت محسوب می شود

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اعتماد به آمریکا خیانت به ملت محسوب می شود، گفت: دل در گرو آمریکا داشتن موجب عقب ماندگی کشتی رونق و پیشرفت شده است.
ایران جزء کارشکنی و خیانت تجربه دیگری از آمریکا ندارد/ اعتماد به آمریکا خیانت به ملت محسوب می شود
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ سلطانعلی میر در گفت و گو با شستون بیان کرد: تجربه تاریخی چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب نشات می دهد که ملت ایران هیچ تجربه مثبتی از آمریکا جز کارشکنی، خیانت، کشتار و قتل ندارد.
وی افزود: تجربه چهل ساله ایران نشان می دهد که آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نکرده و نخواهد کرد که نمونه بارز آن در سال های اخیر برجام بوده  که حداقل خروجی این موضوع است که ملت و همه دنیا فهمیدند که آمریکا مکار و نیرنگ باز است.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر مسئولی و یا افرادی با اینهمه کارشکنی و خنجر از پشت زدن آمریکا و غرب باز هم دل در گرو آمریکا دارد عامدانه در حال خیانت به ملت است که خیانت به ملت محسوب می شود و این نوع تفکر با مبانی انقلاب سازی ندارد.
میر با بیان اینکه اعتماد به آمریکا خیانت به ملت محسوب می شود، خاطر نشان کرد: دل در گرو آمریکا داشتن موجب  عقب ماندگی کشتی رونق و پیشرفت شده است.
وی تصریح کرد: در بسیاری از زمینه ها به خصوص حوزه نظامی روی پای خود ایستاده ایم که پیشرفت های قابل ملاحظه و خوبی را شاهد بوده ایم و هم اینکه در دنیا در این زمینه حرف برای گفتن داریم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *