يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۴۱
۰

تامین 80 درصد از اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان/ عملیات اجرایی حدود 2هزار و 500 واحد بزودی آغاز خواهد شد

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از تامین 80 درصد از اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی قریب به 2هزار و 500 واحد از این طرح در استان بزودی آغاز خواهد شد.
تامین 80 درصد از اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان/ عملیات اجرایی حدود 2هزار و 500 واحد بزودی آغاز خواهد شد
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون عطاء اله اکبری در گفت وگو با عصرهامون، اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکل مسکن جامعه هدف و پیرو ابلاغ طرح اقدام ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی، ستاد اقدام ملی مسکن جهت تسریع در اجرای طرح مذکور در اداره کل راه و شهرسازی استان اخیرا تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه رؤسای ادارات راه و شهرسازی اراضی تأمین شده جهت اجرای طرح اقدام ملی را ارئه و سپس روش های واگذاری زمین در قالبهای مختلف جهت تسریع در کار تشریح شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بیان داشت: حدود 80 درصد اراضی مورد نیاز طرح تأمین شده که پس از اعلام سامانه ثبت نام و پالایش متقاضیان، عملیات اجرایی حدود 2هزار و 500  واحد در زاهدان و به صورت همزمان در سایر شهرهای استان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اقشار هدف این طرح خانوارهای با درآمد متوسط و همچنین اقشار کم درآمد تحت پوشش دستگاههای متولی از قبیل کمیته امداد، خیرین مسکن ساز، بهزیستی و.. هستند.

اکبری تصریح کرد: چهار شرط اصلی برای خانه دار شدن افراد متأهل بودن، سکونت در محل مورد تقاضا، عدم دریافت زمین یا واحد مسکونی دولتی(فرم ج سبز) و نداشتن ملک شخصی است.

مدیر کل راه و شهرسازی در پایان گفت:در سایر شهرهای استان نیز اقداماتلازم برای تأمین زمین آغاز شده است که تاکنون برخی از شهرهای جنوب استان زمین تأمین شده است متعاقب اعلام سامانه از سوی وزارت راه و شهرسازی کار ثبت نام از متقاضیان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *