مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد

واگذاری 60 واحد مسکن به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در سیستان و بلوچستان/ 400 واحد دیگر در دست احداث است

30 مهر 1398 ساعت 16:05

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان از واگذاری 60 واحد مسکن به خانوارهای خانوارهای 2 معلول شهری و روستایی و سایر معلولان و مددجویان عادی تحت پوشش بهزیستی در این استان در نیمه نخست از سال جاری خبر داد.


به گزارش پهره به نقل از عصرهامون محمدرضا سراوانی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در نیمه نخست سال جاری در سیستان و بلوچستان 23 میلیارد ریال کمک اعم از نقدی، غیر نقدی و خدماتی جذب شده است

وی افزود: چشم انداز تسهیلات اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان برای مددجویان در این بازه زمانی برای هزار و 600 نفر بوده که تا حدود نیمی از آن تحقق یافته است.

وی ادامه داد: این میزان از اشتغالزایی از محل پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، جبران کارایی معلولان، تسهیلات اشتغال بند ب تبصره 16، تسهیلات روستایی و تسهیلات سامانه کارا که حدودا 80 درصد رشد داشته بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در این مدت 60 واحد مسکن به خانوارهای 2 معلول شهری و روستایی و سایر معلولان و مددجویان عادی تحویل و واگذار شده و تعداد 400 واحد نیز در دست ساخت است.

سراوانی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر اقدامات بهزیستی در این بازه زمانی اجرای طرح حامی با حمایت خیر تهرانی به تعداد 200 نفر، تأمین و توزیع 8هزار و 648 بسته نوشت افزار و لوازم التحریر با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و اهدا 863 بسته نوشت افزار توسط خیرین بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین از جمله اقدامات معاونت مشارکت های مردمی در این مدت می توان به اهدا 101 جهزیه نیز به افراد تحت پوشش و مورد حمایت این نهاد در سطح استان اشاره کرد که 35 مورد از آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 424251

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/424251/واگذاری-60-واحد-مسکن-خانوارهای-تحت-پوشش-بهزیستی-سیستان-بلوچستان-400-دیگر-دست-احداث

پهره
  https://www.pahreh.ir