يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۶
۰

مدیران خدمتگزاری به مردم را محور برنامه های خود قرار دهند/نگاه ویژه رهبری به سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مدیران خدمتگزاری به مردم را محور برنامه های خود قرار دهندو مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان نگاه ویژ ه ای دارند.
مدیران خدمتگزاری به مردم را محور برنامه های خود قرار دهند/نگاه ویژه رهبری به سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره، جلسه شورای اداری شهرستان های ایرانشهر،بمپور، دلگان، مهرستان، فنوج، سرباز با حضور نماینده فقیه در استان سیستان وبلوچستان وفرمانداران و مدیران و مسئولین دستگاه های اجرائی و امام جمعه معزز ایرانشهر، درمحل سالن اجتماعات فرمانداری ایرانشهر برگزار شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن خیرمقدم به نماینده ولی فقیه استان و هئیت همراه در این جلسه اظهار کرد: تلاش کارگزاران دولت و مجموعه نمایندگی ولی فقیه ارزیابی جامعی از موضوعات ومسائل و مشکلات حوزه بلوچستان است تا در راستای حل ان ها بتوانیم تسهیل گر باشیم.
وی افزود: در این جلسه فرماندارن، نمایندگان 6شهرستان جنوب استان به ارائه مسائل و مشکلات خاص هر شهرستان می پردازند.
وی با اشاره به ایجاد توسعه پایدار در منطقه جنوب استان تصریح کرد: لازمه رسیدن به توسعه پایداراجرای سیاست ها و برنامه هایی است که به صورت مشترک  توسط مدیران محلی و استانی طراحی و تدبیر شود.
 
ابوذر کوثری خاطرنشان کرد: در ایرانشهر مسائلی وجود دارد که از شهرستان های اطراف نشآت گرفته و سرریز می شود. باید این سرریز شدن اسیب ها تبدیل به فرصت شوند و نوعی هم افزایی ایجاد شود.
وی در ادامه بیان کرد: با وجود این که ایرانشهر شهری مرزی نیست اما تحت تاثیرموضوعات ومسائل مرزی می باشد با وجود مرز سرباز امکان قاچاق سوخت و ...را داریم که باید با این اسیب ها مقابله شود.
کوثری در پایان گفت: طراحی برنامه جامع و اقدام مشترک توسط مجموعه نمایندگی ولی فقیه و کارگزاران دولت باعث توسعه همه جانبه حوزه بلوچستان می شود.
 
در ادامه جلسه هریک از فرمانداران شهرستان ها به بیان مشکلات حوزه خود پرداختند.
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: هدف، بازدید از اوضاع شهرستان و گفت وگو با علماء، مردم و مراکز حوزوی، اموزش و پرورش و دیدار خاواده شهداء، جانبازان بوده است.
وی افزود:
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به اهمیت سیستان و بلوچستان تاکید داشته است و بالاخص تاکیدات ویژه بر توسعه این شهرستان دارد و ایشان دستوراستفاده از صندوق ذخیره را برای توسعه استان داده اند.
 
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگرچه پس ازانقلاب شکوهمند اسلامی خدمات فراوانی به مردم این مرز و بوم ارائه شده، اما تا رسیدن به جایگاه شایسته و آنچه در نگاه بلند مقام معظم رهبری برای این شهرستان است فاصله داریم، براین اساس می طلبد خدمتگزاران و مسئولان استان با تلاش بیشتر و مردم با همدلی، همفکری و همکاری در جهت توسعه استان گام بردارند.
 
حجت الاسلام محامی با اشاره به اینکه جذب و تکریم علمای دین و برجستگان علمی و دانشگاهی استان جزو تأکیدات رهبری است تاکید کرد: فرهیختگان و خصوصاً جوانان در جهت رشد اشتغال و توسعه استان دست در دست هم تلاش کنند تا مسیر شکوفایی سیستان و بلوچستان را بیش از پیش هموار کنیم.

وی با اشاره به فقر فرهنگی استان گفت: تنوع قومی  و مذهبی فرصتی برای کشور است که باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد و رسیدن به اهداف نیازمند انسجام وحدت همدلی بیشترمسئولان و مردم و علماء می باشد. اگر اتحاد و همدلی نباشد خدمات ارائه نمی شود و باعث پسرفت جامعه می شود.

وی بیان کرد: مدیران و مسئولان باید در ارائه خدمات به مردم تسهیل و تسریع داشته باشند و بدون منت خدمت کنند.
به گفته این مسئول عمده ترین مشکل بافت نساجی بلوچ عدم مدیریت صحیح است.

انتهای پیام

 
کد مطلب: 424172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *