شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱
۰
معاون فرهنگی سپاه پاسداران در گفتگو با عصرهامون:

وحدت شیعه و سنی باعث افتخار است/ طعم واقعی میزبانی در ام القرای جهان اسلام را به زوار حسینی پاکستان بچشانید

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات ارائه شده توسط ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان مطلوب اما نیازمند تقویت بیشتر است.
وحدت شیعه و سنی باعث افتخار است/ طعم واقعی میزبانی در ام القرای جهان اسلام را به زوار حسینی پاکستان بچشانید
به گزارش پهره، به نقل از عصرهامون سردار حسین نجات که به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به زوار پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود در گفتگوی اختصاصی با عصرهامون افزود: تمام برادران و خواهران شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان که مشغول خدمت رسانی به زوار پاکستانی اربعین می باشند به دنبال تحقق شعار عملیاتی حب الحسین یجمعنا هستند که الحمدلله همه مردم، سپاه، بسیج و دستگاه های مربوطه هم عملکرد خوبی داشته اند.

وی با قدردانی از خدمات ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: هر چه برای زائر امام حسین(ع) تلاش کنیم باز هم کم است خصوصا زائران پاکستانی که با سختی های بسیار به مرز میرجاوه میرسند و از لحاظ مالی نیز در مضیقه هستند اما میطلبد تا بر کمیت و کیفیت خدمات بیفزائیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش و داوطلبانه پای کار آمده اند و با محوریت ستاد مردمی اربعین میزبانی خوبی از خود نشان داده اند اما دولت جمهوری اسلامی ایران نیز باید با قوت بیشتری وارد عرصه خدمت شده و زیرساخت های لازم برای اسکان و استراحت زوار را مهیا سازد و طعم واقعی میزبانی در ام القرای جهان اسلام را به زوار پاکستانی اربعین بچشانید.

وی با اشاره به نقش پررنگ اهل سنت در میزبانی از زوار پاکستانی تصریح کرد: اینکه شیعه و سنی در این استان دوشادوش یکدیگر و با صلح و دوستی مشغول خدمت رسانی به زوار هستند برای ما یک افتخار است اما دشمنان از آن بیمناک هستند چون این وحدت و همدلی، ضمن تحکیم امنیت پایدار در استان تمام نقشه های شوم آنها را خنثی می کند.

شایان ذکر است معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر خود به سیستان و بلوچستان ضمن حضور در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در مرز میرجاوه، از مواکب ستاد مردمی اربعین در شهرستان زاهدان نیز بازدید کرده و در گفتگو با زوار پاکستانی از نزدیک موضوعات مختلف را بررسی کرد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *