شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۹
۰
در صبحگاه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

نیروی انتظامی حافظ نظم، امنیت و اقتدار ایران/پلیس باید آینه تمام نمای اقتدار و رأفت نظام اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی باید با تقویت رابطه عاطفی با مردم و برخورد محکم با برهم زنندگان نظم و امنیت، مظهر اقتدار و رأفت نظام اسلامی باشد.
نیروی انتظامی حافظ نظم، امنیت و اقتدار ایران/پلیس باید آینه تمام نمای اقتدار و رأفت نظام اسلامی باشد
به گزارش پهره، به نقل ازعصرهامون، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور یگان های نمونه ارتش، سپاه، مرزبانی و انتظامی در محل فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

نیروی انتظامی خادم ملت است
در ابتدای این مراسم سردار محمد قنبری با گرامیداشت اربعین حسینی و هفته نیروی انتظامی، گفت: شاکر خدا هستیم که در نظامی توفیق خدمت در لباس نیروی انتظامی را داریم که نظام اسلامی است، در این کشور فردی فرمانده ماست که نایب امام زمان(عج) است و هدف ما نیز مقدس و سرشار از معنویت می باشد و همین است که مقام معظم رهبری میفرمایند پلیس ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: وقتی پلیس میخواهد در تراز انقلاب اسلامی باشد باید دارای خصوصیاتی چون تقوا، هوشمندی، آگاه به زمان و مکان، مقتدر، به دانش روز مسلط بودن را داشته باشد تا مردم در سایه این پلیس احساس آرامش و امنیت کنند تا به پلیس اعتماد کنند و این اعتماد موجب رسیدن به تعالی خواهد شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه امروز در تک تک نیروهای انتظامی استان عشق به ولایت وجود دارد، بیان کرد: تک تک نیروهای خدمت کننده در این ارگان مقدس در عشق به ولایت ذوب شده و جانشان را در کف دست گرفته اند تا از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

نیروی انتظامی و مردم باید بهم پیوسته باشند
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه محصول بزرگ نیروی انتظامی در کشور حفظ نظام و انقلاب و حفاظت از امنیت مرزها و شهرهاست، اذعان کرد: امنیت پایه و اساس پیشرفت جامعه است.

وی افزود: این پایه اساسی جامعه اسلامی به دستان شما کارکنان نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح حاصل شده است که این کار ارزشمند است.

حجت الاسلام محامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و رأفت نظام اسلامی باشد، نیروی انتظامی باید آینه تمام نمای این دو اصل باشد و رابطه عاطفی با مردم تقویت شود تا وحدت میان نیروهای نظامی با رابطه بیشتر با مردم موجب پیوستگی، امنیت و آرامش می شود.

وی ادامه داد: با توجه به فضایی که در استان است مردم سیستان و بلوچستان نیازمند رسیدگی، محبت و خدمت بیشتر هستند و باید برای حل مشکلات مردم اقدام شود تا در عین قاطعیت در اجرای قوانین، توجه به مشکلات مردم، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد حتی با متخلفین آن چهره رأفت نظام اسلامی را تقویت می کند.

نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و ولایت مدار است
سردار مارانی هم در این مراسم با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، گفت: باید این هفته خدمت گذاران مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مردم گرامی بدارند، چرا خدمت گذاران در نیروی انتظامی و مرزبانی هستی خود را برای امنیت ملت هزینه می کنند.

وی افزود: ما امروز در منطقه جنوب شرق این موضوع را به روشنی می بینیم که نیروی انتظامی و مرزبانی در مرزها برای دفاع از این آّب و خاک از جانشان گذشته و جلوی یکه تازی اجانب را سد کرده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور با تقدیر از اقدامات خوب و ارزشمند مرزبانی و نیروی انتظامی، تصریح کرد: همه رده های این نیروی مقدس همه تلاششان را بکار بسته اند تا در تراز انقلاب اسلامی باشند و به راستی که به این مهم نیز رسیده اند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، ولایت مدار، با تقوا، کارآمد و هم راستا در محور انقلاب است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا، کارکنان و جانبازان نیروی انتظامی تقدیر شده و  یگان های نمونه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در مقابل جایگاه رژه رفتند.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *