شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۳۷
۰

آغاز زمان نام نویسی دومین المپیاد ایمنی کار سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زمان نام نویسی مسئولین ایمنی برای شرکت در دومین المپیاد ایمنی کار استان از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
آغاز زمان نام نویسی دومین المپیاد ایمنی کار سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده گفت: المپیاد ایمنی کار با هدف سنجش دانش و مهارت مسئولین ایمنی ، ایجاد و فراهم کردن فرصت رقابت سالم و سازنده بین مسئولین ایمنی ، ارتقاء دانش و مهارت ایمنی در بین کارگاه ها ،کشف و شناسایی استعدادهای دارای مهارت و دانش ایمنی و تشویق آنان و معرفی مسئولین ایمنی برتر به صنایع و بنگاه های اقتصادی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت و التزام به رعایت تمامی قوانین وضوابط مصوب شورا و کمیته اجرایی المپیاد از شرایط شرکت کنندگان است گفت: مسئولین ایمنی متقاضی شرکت در المپیاد می توانند از امروز تا سی ام مهرماه با مراجعه به سامانه، تیک مربوط به المپیاد را فعال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: افرادی که قبل از راه اندازی سامانه مسئولین ایمنی ، تشکیل پرونده خود را بصورت دستی انجام داده اند ، می بایست با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

جهاندیده افزود: مرحله استانی دومین المیپاد ایمنی کار روز جمعه 24 آبان ماه در زاهدان برگزار و نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی می شوند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *