پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۳
۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش:

49 هکتار گلخانه به کشت انواع محصولات گلخانه‌ای اختصاص یافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: 49 هکتار گلخانه در این شهرستان زیر کشت محصولات سبزی وصیفی رفت. حميد رضا کبدانی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به آغاز فصل کشت و کار تولید محصولات گلخانه‌ای افزود: از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری 49 هکتار گلخانه به کشت انواع محصولات گلخانه‌ای اختصاص یافته و به زودی تولیدات گلخانه‌ای شهرستان به بازار عرضه می‌شود.
49 هکتار گلخانه به کشت انواع محصولات گلخانه‌ای اختصاص یافت
به گزارش پهره، به نقل از عصرهامون، حميد رضا کبدانی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به  آغاز فصل کشت و کار تولید محصولات گلخانه‌ای افزود: از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری 49 هکتار گلخانه به کشت انواع محصولات گلخانه‌ای اختصاص یافته و به زودی تولیدات گلخانه‌ای شهرستان به بازار عرضه می‌شود.

 وی بیان کرد: سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای در سال جاری نسبت به سال گذشته دو هكتار افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش تصریح کرد: طی سال گذشته از 47 هکتار گلخانه هفت تن انواع محصولات گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه‌فرنگی، فلفل، بادمجان وتوت فرنگی تولید وروانه بازار گردید وبخش اعظم گوجه‌فرنگی تولید شده به خارج از کشور صادر شد.

وی ادامه داد: 15 هكتار گلخانه جدید در شهرستان خاش در حال احداث می باشد که با به تولید رسیدن آنها سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای خاش به 64 هكتار افزایش خواهد یافت.

گفتنی است شهرستان خاش دارای 38 هزار هکتار محصولات زراعی و باغی است و سالیانه بیش از 40 هزارتن محصول تولید و به بازار عرضه می‌کند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *