پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۲
۰

اربعین چله وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان/ استقرار قرارگاه رسانه ای در نقطه صفر مرزی

جلسه برنامه ریزی قرارگاه رسانه ای اربعین سیستان و بلوچستان برگزار شد.
اربعین چله وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان/ استقرار قرارگاه رسانه ای در نقطه صفر مرزی
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، جلسه برنامه ریزی قرارگاه رسانه ای اربعین سیستان و بلوچستان ظهر امروز در محل ساختمان صداوسیمای استان برگزار شد.

در این جلسه امیریان، فرماندار میرجاوه ضمن تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های دولتی در شهرستان، گفت: کلیه مدیران اجرایی مرتبط با ستاد اربعین به صورت آماده باش کامل در آمده و مرخصی پرسنل نیز با هدف خدمت رسانی با کیفیت و کمیت بیشتر تا زمان اربعین لغو شده است.

 امیریان افزود: خدمت‌رسانی به زوار حسینی خدمت بزرگی است و همه ما باید در این امر نقش آفرین باشیم.

وی افزود: در همین راستا تمامی مدیران ضمن اینکه به صورت داوطلبانه تمایل خود را اعلام کرده اند مکلف به سرکشی ۲۴ ساعته بر نحوه خدمت رسانی کامل به زوار شده‌اند.

 وی ادامه داد: اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان می تواند به نوعی چله وحدت شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان باشد و همه مدیران در این شهرستان نیز خادم و نوکر زوار پاکستانی خواهند بود.

استقرار قرارگاه رسانه ای اربعین
مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با اشاره به خدمات انجام شده در قرارگاه رسانه ای سال گذشته بیان کرد: این قرارگاه به عنوان یکی از قرارگاه های مهم و مطرح کشور در حوزه اربعین می باشد که امسال نیز با قوت و توان بیشتر پوشش ورود و خروج زوار پاکستانی اربعین را انجام خواهیم داد.

محمود دولت کردستانی افزود: قرارگاه رسانه ای اربعین از شنبه آینده و همزمان با آغاز رسمی عملیات خدمت رسانی توسط ستاد مردمی، در نقطه صفر مرزی میرجاوه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی رایزنی ها و هماهنگی ها با شبکه های صداوسیما به منظور پوشش این حرکت عظیم فرهنگی  انجام شده است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *