يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۲
۰
​در مراسم افتتاح 110 پروژه محرومیت زدایی مطرح شد:

دشمن از اقتدار ایران اسلامی نگران است/ حل مشکلات در سایه امنیت امکان پذیر خواهد بود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح 110 عرصه محرومیت زدایی گفت: امروز کشور ایران در اوج قدرت است و دشمن به‌شدت از اقتدار ایران در عرصه‌های مختلف عصبانی می باشد.
دشمن از اقتدار ایران اسلامی نگران است/ حل مشکلات در سایه امنیت امکان پذیر خواهد بود
به گزارش پهره به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا؛ ظهر امروز مراسم افتتاح همزمان ۱۱۰ عرصه محرومیت زدایی در سراسر سیستان و بلوچستان با حضور سردار گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان در شهرستان نیمروز برگزار شد.

در این مراسم سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان گفت: خدمت به مردم سیستان و بلوچستان برای هر فرد یک توفیق محسوب می شود.
وی افزود: امروزه چون از نیت دشمن با خبر هستیم با اتحاد و همدلی دست در دست هم داده ایم تا لبخند رضایت مردم که دژ مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را ببینیم تا ملت همیشه قهرمان ایران همواره برای دفاع از کشور ثابت قدم بمانند.
وی تصریح کرد: دشمن با اهداف خاصی که دنبال می کند در صدد ایجاد نا امنی در کشور است، امنیتی که به دست خود مردم ایران ایجاد شده و در سایه آن است که می توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

فرمانده سپاه سلمان استان خاطرنشان کرد: سالانه در حوزه محرومیت زدایی فراتر از ۲۰۰ میلیارد تومان توسط سپاه در استان هزینه می کند، اما هنوز برای خدمت فرصت های زیادی پیش روی ما قرار دارد.

وی تصریح کرد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی همچنان ادامه خواهد داشت و مربوط به هفته دفاع مقدس نخواهد بود.

گشتاسبی گفت: پیشرفت و خدمت به مردم در چهل سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران در کنار دشمنی دشمنان انقلاب بوده است، دشمنی و محدودیت هایی که اگر وجود نداشت امروز به اندازه ۱۰۰ سال بیشتر کشور رشد و شکوفا می شد.
وی ادامه داد: در شرایط سخت به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم، نمونه بارز آن جنگ تحمیلی است که با همه کمبود ها و نفوذ دشمن، پیروزی درخشانی نصیب کشور کرد.


گشتاسبی بیان کرد: دورانی که دشمن کشتی های ایرانی را با موشک هدف قرار می دادند گذشته است، امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور در اوج اقتدار قرار دارد و این مسئله دشمن را عصبانی کرده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *