شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
۰

سیستان و بلوچستان جزو استان های برتر در اجرای طرح تهک دریایی

رئیس اداره هواشناسی چابهار از قرار گرفتن سیستان و بلوچستان در ردیف استان های برتر در اجرای طرح تهک دریایی خبر داد و گفت: این مهم به همت و همراهی دستگاه های تاثیرگذار از جمله بوده که اداره کل بنادر استان یکی از مهم ترین آن ها است.
سیستان و بلوچستان جزو استان های برتر در اجرای طرح تهک دریایی
به گزارش پهره،به نقل از عصرهامون، جلسه کمیته مخابرات دریایی بندر چابهار که با حضور معاونان دریایی و فنی و مهندسی و کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی در بندر شهید بهشتی برگزار شد.
 
در این جلسه محمد رضا فنودی سالاری، رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: با توجه به صنعت گسترده دریایی، طرح توسعه هواشناسی کاربردی دریایی (تهک) در استان راه اندازی شد و بر اساس آن اطلاعات هواشناسی به صورت کاربردی و آنلاین به کاربران ارسال می شود.
 
به گفته وی، با وجود این که مرکز این استان ساحلی نیست اما به دلیل همکاری خوب ارگان های دریایی از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی، سیستان و بلوچستان موفق شد در اجرای طرح تهک دریایی در ردیف استان های برتر قرار گیرد.
 
رئیس اداره هواشناسی چابهار ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح مشخصات 5 هزار کاربر شامل صیادان و صاحبان شناورها در سامانه ثبت و بانک اطلاعاتی کاملی به منظور ارسال هشدارهای هواشناسی و جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی طراحی و عملیاتی شده است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *