دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۷
۰
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است.
هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است
امان اله گشتاسبی ضمن افتتاح وبازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگارپهره بیان کرد:هفته دفاع مقدس را خدمت مردم شریف استان سیستان وبلوچستان و بالاخص مردم نجیب و ولایت مدار ایرانشهر تبریک عرض می کنم.دفاع مقدس از اصول اصلی هویت مردم وتاریخ در طول40سال انقلاب اسلامی است.


وی افزود:بهترین فرهنگ ناب اسلام فرهنگ دفاع مقدس است. فرمانده کل قوا و امام راحل(ره) در مسیر شرافتمندانه والهی دفاع مقدس گام برداشته اند و قطعا وظیفه ما هم پیمودن این راه و مسیر با اشراف وانگیزه بیشتر است. 

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهدا زندگانی هستند که امروز شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، آن‌ها جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا این نهضت زنده بماند و امروز رسالت ماست که نام و یاد آن‌ها را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم. باید از افرادی که برای حفظ این نظام و ارزش‌های انقلاب و امام راحل که پرچمدار این نهضت بودند همیشه یاد شود، چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک تکلیف است که بر عهده همه ما نهاده شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یکی از برگهای زرین انقلاب اسلامی است تصریح کرد:ملت ایران باید از خون مطهرشهداء پاسداری کنند و پاسداری از خون شهداء،پاسداری از انقلاب اسلامی است که 40سال با قدرت درمقابل دنیای استکبار ایستادند و در حال جهاد و مقاومت هستند.

گشتاسبی گفت:برنامه هفته دفاع مقدس شامل 9برنامه کلی و 55عنوان برنامه وحجم برنامه1200عددمی باشد.
انتهای پیام
کد مطلب: 423952
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *