يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۳:۲۳
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

هدف والای ملت ایران براساس حق است/مذاکره با دشمن فکری خام و پوچ است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت:جایگاه حق و باطل کنار هم نیست و و هدف والای ملت ایران براساس حق است و دشمنان به دنبال باطل هستند و دولتمردان بدانند فکر مذاکره با آنان خام است.
هدف والای ملت ایران براساس حق است/مذاکره با دشمن فکری خام و پوچ است
به گزارش پهره،به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست سیاسی با محوریت نهضت روشنگری با همت حوزه مقاومت بسیج حوزه شهید مرادی با حضور مسئولین و معتمدین و بسیجیان شهرستان بمپور و فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در بمپور برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در این نشست گفت:در ابتدای جنگ تحمیلی کشور ایران از تجهیزات جنگی پیشرفته برخوردار نبود اما در 8سال جنگ تحمیلی به دستاوردهای دفاع مقدس که ایستادگی و مقاومت بود دست یافتیم.
وی افزود:بامقاومتی که برگرفته از تفکر قرآنی،معنوی و الهی بود امام راحل(ره) و نیروهای انفلابی توانستند در برابر دشمنان پیروز شوند.

وی با اشاره به نداشتن تجهیزات کافی برای جنگ در آن زمان بیان کرد:دفاع مقدس به ما آموخت با مقاومت و دستان خالی توانستیم در برابر صدام ایستادگی کنیم و با توکل بر خدا پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه هر جا مقاومت کردیم پیروزی از آن ماست عنوان کرد:اساس پیروزی نیروهای انقلابی در نظر گرفتن مسائل معنوی بوده است. ما امنیت و آرامش در کشور ایران را مدیون شهداء هستیم در این دنیا چیزی والاتر از جان نیست اما آنان از خودشان هم گذشتند.

پودینه با اشاره به اهمیت دادن رزق و روزی حلال وتربیت اسلامی نسل جدید اذعان کرد:در دفاع مقدس معنی تعهد اثبات شد. مسئولیت امانت و تعهد است مسئولین نباید به امانت ها خیانت کنند.

وی تصریح کرد:در حوزه مسائل نظامی از روز اول پیروزی انقلاب تحریم بوده ایم و با لطف خدا،ایستادگی و مقاومت توانستیم در سطح خاورمیانه رتبه اول نظامی را داشته باشیم.ترس آمریکا از قدرت راهبردی ایران است. این که دولتمردان فکر می کنند که با مذاکره دشمن با ما راه می آید فکری بس خام و پوچ است.جایگاه حق و باطل کنار هم نیست.

انتهای پیام
کد مطلب: 423948