پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۳۶
۰
همزمان با اولین جمعه ماه محرم؛

همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ایرانشهر برگزار می شود

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان ایرانشهر گفت: همزمان با نخستین جمعه از ماه پر برکت محرم، همایش شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور بانوان و کودکان در مسجد قمر بنی هاشم (ع) در ایرانشهر برگزار می شود.
همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در ایرانشهر برگزار می شود
حجت الاسلام و المسلمین مهرالله محمودزاده در گفت وگو با خبرنگارپهره با اشاره به برگزاری ھمايش عظیم شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه از ماه محرم اظهار کرد: این همایش به منظور گرامیداشت ياد طفل شیرخواره شھید دشت کربلا، حضرت علی اصغر (ع) در روز جمعه 15شهریور ماه جاری راس ساعت 8 و نیم ساعت صبح درمسجد قمر بنی هاشم (ع) در ایرانشهربرگزار خواهد شد .

وی قرائت زیارت عاشورا، مرثیه سرایی مداحان، سخنرانی و اجرای تعزیه از جمله برنامه های این روز عنوان کرد و افزود:حضرت علی اصغر(ع)کوچکترین سرباز امام حسین (ع) در دشت کربلا بود و به گفته یکی از علمای برجسته این حضرت هم باب الحوائج است.

وی بیان کرد: امروزه نقش دشمن از هم پاشاندن بنیان خانواده است خانواده هاباید اواقعه عاشورا را به نسل جدیدمعرفی کنند و به مسائل دینی و معنوی اهمیت ویژه ای قائل شوند و مردم با شرکت در این مراسمات پیام مظلومیت علی اصغر(ع) طفل ۶ ماهه را به تمام جهان برسانند و دنیا بدانند، کودک کشی رسم هم فکران صهیونیست و تکفیری ها بوده است.

انتهای پیام
کد مطلب: 423764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *