چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۳۰
۰

آغاز پروژه چهار چشمه سرویس بهداشتی مسجد کوه خضر نبی (ع) شهر بزمان

معاون کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر از آغاز پروژه چهار چشمه سرویس بهداشتی مسجد کوه خضر نبی (ع) شهر بزمان خبر داد.
آغاز پروژه چهار چشمه سرویس بهداشتی مسجد کوه خضر نبی (ع) شهر بزمان
ابوالقاسم کردنیا، یکی از خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: بامشارکت قرارگاه عملیاتی شهید معمار، خیرین و به همت خادمیاران کانون مرکزی رضوی شهرستان ایرانشهر ساخت سرویس بهداشتی مسجد حضرت خضرنبی(ع) شهر بزمان آغاز شد. <> وی افزود:چهار چشمه سرویس بهداشتی این مسجد با هزینه ای بالغ بر 14 میلیون تومان، توسط قرارگاه عملیاتی شهید معمار تامین می شود توسط خادمیاران رضوی شهرستان ایرانشهر در حال ساخت است.
وی با اشاره به اینکه مسجد حضرت خضرنبی(ع) در کوهی که قدمگاه خضر در آن قراردارد واقع شده است بیان کرد: از آن جا که مردم بزمان و حومه هرسال برای زیارتگاه خضرنبی (ع) دراین منطقه خوش آب و هوا با شتر یا پای پیاده سفرمی کنند ساخت این سرویس های بهداشتی برای رفاه حال زائرین امری ضروری بود.
به گفته وی، کوه خضر بزمان در فاصله 30 کیلومتری شمال غرب این منطقه واقع شده و قدمگاه نیز در منطقه شکار ممنوع بزمان واقع شده است.
کردنیا، در پایان تصریح کرد: برای انتقال آب، مرمت و بازسازی مسجد، ایجاد فضای سبز، روشنایی و امکانات رفاهی و بهداشتی این منطقه زیارتی به کمک مالی و مشارکت خیرین نیاز است.
انتهای پیام
کد مطلب: 423760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *