حماسه رستم زادگان در خوان آخر؛

یک طلای دیگر در سبد کاروان سیستان و بلوچستان/ جام قهرمانی در مهد کبدی ایران ماندگار شد

9 شهريور 1398 ساعت 20:57

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان قهرمانی تیم منتخب استان در دومین دوره از رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خبر داد.


به گزارش پهره، به نقل از عصر هامون، ادهم کرد زابلی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: تیم منتخب کبدی سیستان و بلوچستان در فینال مسابقات کبدی از سری رقابت های دومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور توانست تیم قدرتمند آذربایجان غربی را با نتیجه 43 به 38 شکست دهد و با شایستگی تمام بر سکوی قهرمانی مسابقات بایستد.

وی افزود: جوانان شایسته و دلاور استان با کسب این نتیجه علاوه بر قرار دادن یک طلای دیگر در سبد کاروان ورزشی استان، به نوعی کاپ قهرمانی این رشته را در مهد و خواستگاه آن نگه داشتند و موفق شدند انتقام فینال المپیاد سال قبل را هم از حریف گرفتند.

وی ادامه داد: ورزشکاران آینده دار کبدی سیستان و بلوچستان با حمایت تماشاگران با معرفت و ورزش دوست شهرستان زاهدان با انگیزه ای مضاعف و تنها با هدف کسب عنوان برازنده و درخور روانه میدان شده بودند و حضور تماشاگران نیز موجب تقویت روحیه آنان شده بود.

کرد با اشاره به کسب عنوان سومی مشترک توسط تیم های همدان و تهران اظهار کرد: فینال رقابت های کبدی به نوعی پایان موفقیت آمیز میزبانی سیستان و بلوچستان در 3 رشته ورزشی سپک تاکرا، کبدی و دو و میدانی این رقابت ها بود؛ البته مسابقات در سایر رشته ها تا 10 شهریور در شهرهای سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


کد مطلب: 423700

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423700/یک-طلای-دیگر-سبد-کاروان-سیستان-بلوچستان-جام-قهرمانی-مهد-کبدی-ایران-ماندگار

پهره
  https://www.pahreh.ir