جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۵۲
۰
امام جمعه موقت ایرانشهر:

هدف دولتمردان خدمت به مردم /پرچم امام حسین (ع) نماد مقاومت و ظلم ستیزی است

امام جمعه موقت شهرستان ایرانشهر گفت: هدف دولتمردان خدمت به مردم در عمل باشد نه در شعار و با برافراشته نگه داشتن پرچم امام حسین (ع) در ایام محرم مقاومت و ایستادگی را به دشمنان نشان دهیم.
هدف دولتمردان خدمت به مردم /پرچم امام حسین (ع) نماد مقاومت و ظلم ستیزی است
به گزارش پهره، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی افضلی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید رجائی و شهید باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت 2تا 8شهریور را هفته دولت نامیدند. دولتمردان ایران باید مانند این دو شهید در دولت رفتار کنند و فکر و اندیشه و راه آن ها را الگوی راه خود قرار دهند.
وی افزود:مدیریت اصول و چهارچوبی دارد که اولین اصول مدیریت ایمان به هدف است اگر هدف دولت و دولتمردان خدمت به مردم است این هدف تنها در شعار نباشد بلکه در عمل مردم این خدمت را مشاهده کنند که این از اصول عمل گرایی به مدیریت است.
وی اذعان کرد: یکی از اصول مدیریت در اسلام، حضور دولتمردان در کنار مردم است. اگر کمبود، سختی و مشکلی در کشور است همه اقشار جامعه آن مشکل را احساس کنند.
امام جمعه موقت اهل تشیع در ایرانشهر با اشاره به سریع الوصول بودن دولتمردان عنوان کرد: دسترسی مردم به مسئولین راحت باشد مسئولین باید به مردم احترام بگذارند در صورت عدم پاسخ گویی به مردم، شخصی را نائب خود قرار دهد تا با مردم ارتباط برقرار کند.
وی با اشاره به این که قانون همیشه مشکل گشا نیست تصریح کرد: مسئولین مشکلات مردم را با محبت و احسان و نیکوکاری حل کنند.
افضلی تبار افزود: امروزه سخن از مذاکره با آمریکا بسیار است که در یک روزنامه مصری در مورد ایران بیان کردند که کشور ایران جزء 10کشور برتر جهان در صنایع موشکی است و اولین کشور در دنیا از نظر سرعت و دقت در ساخت موشک ها است کسی جرات ندارد به خاک ایران چپ نگاه کند حتی پهپادهای آمریکا، مقاومت در برابر دشمنان باعث پیروزی کشور ایران شده است.
امام جمعه در پایان خطبه ها گفت: یک شنبه 10شهریور مصادف با اول محرم است و از مسئولین و مردم خواستارم همت کنند تا پرچم امام حسین (ع) که نماد مقاومت و ظلم ستیزی است برافراشته نگه دارند.
گفتنی است در پایان برگزاری نماز جمعه ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر ضمن تبریک هفته دولت، به بیان افتتاح و کلنگ زنی های انجام شده در طی هفته دولت پرداخت و از مردم شریف ایرانشهر خواست که پیشنهادات و مسائل عمومی و مشکلات شهرستان را بیان کنند.
انتهای پیام
کد مطلب: 423679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *