سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۴۸
۰

گلایه مردم از معضلات تنها جایگاه سوخت CNG در ایرانشهر/ فرماندار: متقاضیان گرفتار پیچ و خم کارهای اداری هستند

معضلات تنها جایگاه CNG موجود در ایرانشهر طی هفته اخیر باعث شد تا علاوه بر تشکیل صف های طولانی، رانندگان زمان زیادی را برای دریافت گاز تلف کنند.
گلایه مردم از معضلات تنها جایگاه سوخت CNG در ایرانشهر/ فرماندار: متقاضیان گرفتار پیچ و خم کارهای اداری هستند
به گزارش پهره، پس از معطلی چند ساعته مردم سیستان وبلوچستان در صف های طولانی پمپ بنزین اینبار نوبت به جایگاه های CNG رسید.

وجود صف‌های طولانی خودروهای ۲ گانه سوز در مقابل جایگاه CNG ایرانشهر چند روزی است که علاوه بر اینکه زمینه نارضایتی رانندگان را فراهم کرده منجر به مشکلات ترافیکی فراوانی نیز شده به گونه ای که گرمای هوا معضل دیگری می باشد که تحمل ماندن در صف انتظار را برای مردم طاقت فرسا کرده است.

به گفته برخی از شهروندان علیرغم اینکه قریب به 10 سال از وجود گاز شهری در این شهرستان می گذرد اما تنها یک جایگاه CNG در این منطقه فعالیت دارد که می طلبد برای جذب سرمایه گذار مسئولان همت گمارند تا این مشکل رفع شود.

به گفته کوچکی زائی یکی از شهروندان ایرانشهری چند روزیست که جایگاه CNG خراب و به مردم خدماتی ارائه نمی کند و در این زمینه مسئولی پاسخگو مشکل شهروندان نیست.

یکی از رانندگان تاکسی هم در این خصوص بیان کرد: باید مسئولان اقدام به راه اندازی حداقل یک جایگاه  CNGدیگری در شهر کنند چرا که خرابی برخی از قطعات  تنها جایگاه «سی ان جی» شهرستان ایرانشهر باعث می شود تا هر از چند گاهی مشکلاتی برای مردم و رانندگان به وجود بیاید که مردم را ساعت ها در صف دریافت گاز معطل کند.

در تماسی که خبرنگار ما با ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر داشت، وی علاوه بر بازدیدی که از روند اجرایی این جایگاه انجام داد، با انتقاد از کمبود جایگاه CNG و صفهای طولانی شهروندان برای سوخت گیری گاز، خواستار تسریع در واگذاری جایگاه CNG به متقاضیان شد.

به گفته وی، تاکنون پنج نفر متقاضی راه اندازی جایگاه CNG در ایرانشهر به ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده‌اند که همچنان هنوز گرفتار پیچ و خم کارهای اداری هستند، در این راستا اگر متقاضیان اقدام به راه اندازی جایگاه CNG تا پایان سال نکنند افراد دیگری جایگزین آنها خواهند شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *