سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۲۶
۰

شهروندان ایرانشهری از نحوه و ساعات عرضه سوختCNG گلایه دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: دلیل ضرورت استراحت تجهیزات جهت بازدهی در طی ۲۴ ساعت، به جز ۲ ساعت استراحت، جایگاه می بایست بقیه روز را به طور کامل فعالیت نماید تا شهروندان از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.
شهروندان ایرانشهری از نحوه و ساعات عرضه سوختCNG گلایه دارند
مجید بامری یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار پهره از نحوه مدیریت پمپ گاز در ایرانشهر گلایه داشت و گفت: با توجه به گرمی هوا و وضعیت بنزین و استفاده مکرر از کولرماشین باید به صورت مکرر بنزین زد.

وی افزود: حدود چند روزی است که پمپ خراب می باشد و هیچ شخصی پاسخ گو نم باشد و در پایان از مسئولین شهرستان ایرانشهر خواست تا این معظل را بررسی کنند.
 


جهت پیگیری سراغ فرماندار شهرستان ایرانشهر رفتیم و توسط معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستانت ایرانشهر مشکل را مورد بررسی قرار دادیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر از جایگاه سوخت CNG شهرستان بازدید کردند و  با شهروندان پیرامون مشکلات پمپ گاز صحبت کردند.
ابوذر کوثری در حاشیه بازدید به خبرنگار پهره گفت: شهروندان از نحوه و ساعات عرضه سوختCNGگلایه دارند. در جهت رسیدگی به این گلایه ها با نماینده جایگاه صحبت و توضیح خواستیم که در پی آن مقرر شد به دلیل ضرورت استراحت تجهیزات جهت بازدهی در طی ۲۴ ساعت، به جز ۲ ساعت استراحت، جایگاه می بایست بقیه روز را به طور کامل فعالیت نماید تا شهروندان از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.

 وی افزود:  البته چند مجوز برای احداث جایگاه های جدید صادر شده است و در مرحله استعلامات هستند.
پی گیر تسریع در اخذ این استعلامات برای راه اندازی سریع تر جایگاه های جدید هستیم تا مشکل صف های  CNGبه طور اساسی حل شود.
انتهای پیام
کد مطلب: 423592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *