پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲
۰

کسب رتبه 2توسط دانشگاه علمی کاربردی اندیشه نو ایرانشهر

رئیس مرکز دانشگاه علمی کاربردی شهرستان ایرانشهر گفت: رتبه 2 کشوری توسط دانشگاه علمی کاربردی اندیشه نو ایرانشهر کسب شد.
کسب رتبه 2توسط دانشگاه علمی کاربردی اندیشه نو ایرانشهر
جمیله کریمی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بعد از اتمام فرایند رتبه بندی مراکز علمی کاربردی 10 مرکز برتر در سطح کشور و 26مرکز برتر، در استان سیستان و بلوچستان مرکز علمی کاربردی اندیشه نو ایرانشهر به عنوان یکی از 26 مرکز برتر انتخاب شد.
وی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی اندیشه نو ایرانشهر بعنوان تنها مرکز برتر در رتبه بندی مراکز، از مجموع مراکز علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان انتخاب و جزء یکی از ۲۶ مرکز برتر از طرف دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشور معرفی شده است.
وی تصریح کرد: در فرآیند این سطح بندی، مراکز آموزش علمی کاربردی مطابق مدلی مشتمل بر 8 عامل، 55 ملاک و 179 نشانگر ارزیابی و براساس امتیاز کسب شده، تعیین سطح شدند که مرکز علمی کاربردی اندیشه نو به سطح۲ ارتقاء پیدا کرد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیشه نو در پایان از رئیس جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان دکتر سالارزهی و همکاران مرکز، اساتید، هیات امنا که در این موفقیت سهیم بودند و اداره آموزش و پرورش و اداره تعاون کار، فنی و حرفه ای ایرانشهر که در راستای مهارت آموزی دانشجویان با مرکز همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام //
کد مطلب: 423578
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *