پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۴۸
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر:

تاسیس دانشکده پزشکی ایرانشهر نقطه عطف، اموزش عالی شهر ایرانشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تاسیس دانشکده پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد.
تاسیس دانشکده پزشکی ایرانشهر نقطه عطف، اموزش عالی شهر ایرانشهر
محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اعلام تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید دانشجوی دکتری پزشکی در این دانشگاه پذیرش می شود و علاقمندان می توانند با انتخاب رشته، ایرانشهر را به عنوان محل تحصیل خویش انتخاب کنند.
وی دانشکده پزشکی را هدیه ایی به نسل های آینده عنوان کرد و افزود: سهمیه خاص بومی نیز در رشته های مختلف وجود دارد رشته های پرستاری و بهداشت محیط برای اولین بار در چابهار نیز از طریق کنکور پذیرش خواهد شد . رشته پزشکی مطرح ترین رشته اموزشی حوزه علوم پزشکی و دیگر رشته های تحصیلی در کشور است.
وی تصریح کرد: این افتخار بزرگ و غرور افرین شهر ایرانشهر به وجود دانشکده پزشکی و تربیت دانشجوی دکترای پزشکی پس از دو سال پیگری مداوم امسال محقق شده است.
امینی فرد گفت: حضور دانشجوی پزشکی و دانشکده پزشکی موتور محرکه قوی اموزش و پژوهش و ایجاد حلقه بالینی تخصصی و فوق تخصصی خواهد شد. علاوه بر ان پس از پذیرش دانشجوی پزشکی، بستر مناسب و پایه جهت تربیت متخصص رشته بالینی فراهم خواهد شد. این موسسه اموزشی حاصل ماه ها تلاش نماینده مردم ایرانشهر و دانشگاه فنی‌پزشکی و حمایت های بی دریغ وزارت بهداشت بوده است.
وی گفت: این دانشکده که در بستری مناسبی با وجود زیرساخت های فیزیکی بسیار مناسب و اعضای هیات علمی متخصص دانشگاه ایرانشهر شکل گرفته می تواند علاوه بر تربیت پزشک موردنیاز منطقه مرکز علمی فاخر و درخشانی در شهر ایرانشهر شود.
انتهای پیام
کد مطلب: 423564
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *