يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۰۱
۰
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

مدیران باید رویکرد مبنی بر مسئولیت پذیری داشته باشند نه مسئولیت گریزی

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: مسئولین باید دلسوز اسلام، نظام و کشورشان باشند و رویکرد مبنی بر مسئولیت پذیری داشته باشند نه مسئولیت گریزی.
مدیران باید رویکرد مبنی بر مسئولیت پذیری داشته باشند نه مسئولیت گریزی


 
 
به گزارش پهره؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر عصر امروز یکشنبه 30تیر ماه در محل سالن جلسات فرمانداری و به ریاست ابوذر کوثری معاونت استاندار و فرماندار ویژه و حضور امام جمعه اهل تشیع و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

امام جمعه اهل تشیع ضمن خیر مقدم به برخی از مدیران جدید دستگاه های اجرائی گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط خاصی که در کشور حاکم است باید توقعات و انتظارات خود را از دولت کم و بر مسئولیت های خود اضافه کنیم کارهایی که با حضور مردم و بسیجی وار انجام می شود مفید و موثر واقع می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی افزود: مسئولین باید با جان و دل به مردم خدمت کنند انسانی عمل کردن به وظایف مقدمه ای بر اسلامی عمل کردن است.
معاونت استاندار و فرماندار ویژه ضمن خوش آمد گویی به همه مدعوین و حاضرین انتصاب شایسته سرپرست جدید برخی ادارات و تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دستگاه ها و نهادها در مدیریت بحران طوفان و بارندگی اخیر تشکر و قدردانی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات تعامل و هماهنگی های بیش تر، بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم های لازم در خصوص پیشبرد اهداف است.
وی بیان کرد: اهداف همه مسئولان باید ارتقاء هر چه بیش تر شاخص ها و افزایش سطح خدمات دستگاه های اجرایی باشد
وی افزود: شهرستان ایرانشهر محل توجه ویژه نظام و دولت است اصولا هر مقام ارشدی که به شهرستان تشریف می آورد بسته پیشنهادی دارد باید ما هم رویکرد جدی نسبت به اینکه آن مقام ارشد چه آورده ای برای شهرستان دارد داشته باشیم.
ابوذر کوثری تصریح کرد: شرایط کنونی کشور خوب نیست پای عزتی که داریم باید بایستیم مسئولین باید دلسوز اسلام، نظام و کشورشان باشند. مدیران باید رویکرد مبنی بر مسئولیت پذیری داشته باشند نه مسئولیت گریزی.
وی در ادامه از مدیران و مسئولین خواست برای بهتر انجام شدن کارها انگیزه داشته باشند و صداقت در رفتار و کردار را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کوثری در پایان خواستار رسیدگی بیش تر به امور مراجعین و تکریم ارباب رجوع و ایجاد بستر لازم برای تحقق اهداف یعنی توسعه هر چه بیش تر شد مشکلات در حوزه های مختلف باید پیگیری و مرتفع شوند.
انتهای پیام//
 
کد مطلب: 423490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *