شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ۰۷:۴۰
۰
مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور:

طرح تابستانی نشاط معنوی قرآنی در شهرهای ایرانشهر و زاهدان آغاز شد

مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از آغاز برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در شهرهای ایرانشهر و زاهدان خبر داد.
طرح تابستانی نشاط معنوی قرآنی در شهرهای ایرانشهر و زاهدان آغاز شد
حجت الاسلام والمسلمین جواد خلیلی در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: تفریح سالم و نشاط یکی از نیازهای زندگی انسان است، نه فقط به عنوان تجدید قوا، بلکه اصولاً به عنوان یکی از نیازهای اصلی و طبیعی زندگی بشر می باشد و اگر این تفریح و نشاط از راه معنویات و دین مبین اسلام باشد ارزشش در زندگی دو چندان خواهد شد.
وی افزود: با تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان رویکرد اصلی این شعبه، ایجاد نشاط معنوی و قرآنی برای این عزیزان می باشد تا به سمت شادی های زودگذر سوق پیدا نکنند و بتوانند از تابستان خودشان به خوبی بهره کافی را ببرند که علاوه بر تفریحات سالم بر معنویاتشان نیز  بیفزایند.
وی اظهار کرد: برنامه هایی که برای تابستان امسال، با حضور اساتید مجرب بومی برای کودکان و نوجوانان شهرهای ایرانشهر و زاهدان در نظر گرفتیم ازقبیل: حفظ جز 30 قرآن کریم به روش اشاره، آموزش نغمات قرآنی، آموزش احکام، آموزش اذان، آموزش حرفه ای کار با نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر همچون: فتوشاپ و ساخت کلیپ، آموزش نقاشی و خطاطی، آموزش سوزن دوزی ویژه دختران و برنامه های تفریحی، ورزشی و اردویی می باشند.
وی تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغت تابستانی ویژه شهر ایرانشهر در محل کلاس های آموزشی شعبه و برنامه های شهر زاهدان در محل مسجد بعثت  واقع در خیابان جام جم زاهدان برگزار می شود.
خلیلی در پایان گفت: یک اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد بعثت زاهدان ویژه نوجوانان برتر این دوره نشاط قرآنی در نظر گرفته شده است که در پایان دوره برگزار خواهد شد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423478
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *