يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵
۰

هدیه ام را از امام هشتم دریافت کردم/قلبم را پیش امام رضا (ع) جا می گذارم

ساحره ساسان گفت: برای رسیدن به آرزوی مهم زندگیم به امام رضا(ع)متوسل شدم و هدیه ام را از امام هشتم دریافت کردم.
هدیه ام را از امام هشتم دریافت کردم/قلبم را پیش امام رضا (ع) جا می گذارم
ساحره ساسان در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: من بعد از سه فرزند دختر، در حرم امام رضا(ع) طلب یک فرزند پسر کردم و نیت من این بود اگر امام رضا(ع) من را قابل بداند و صاحب فرزند پسر بشوم اسمش را رضا بگذارم و خادم حضرت باشد.
وی افزود: من هدیه ام را از حضرت گرفتم صاحب فرزند پسر شدم اما مشکل تنفسی داشت گفتم امام رضا(ع) پسرم را شفا بده پسرم نذر امام رضا(ع) است.
وی تصریح کرد: الان پسرم یک ماهه از بیمارستان مرخص شده سالم و تندرست است حضرت دعاهای ما را گوش داد.
ساسان گفت: من الان خواسته ام از امام رضا(ع) این است که ما را همراه پسرم با وجود تمام مشکلاتی که برای مشرف شدن به حرم رضوی داریم بطلبد.
میخواهم قلبم را در مشهد، پیش امام رضا(ع) بگذارم
حسن بامری در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: من معلولم و دیروز برای اولین بار در عمرم توسط مرکز خادمیاران رضوی ایرانشهر به مشهد اعزام شدم.
وی در ادامه بیان کرد: دیروز جلوی چشمانم امام رضا(ع) دختر بچه ای که دخیل پنجره فولاد بود شفا داد منم از امام غریب میخواهم مرا مورد شفاعت قرار دهد.
وی افزود: حال و هوای خوبی زیارت امام دارد این احوال من قابل توصیف نیست هر چه بگویم کم است سال هاست آرزوی زیارت دارم که امام رضا(ع) یکباره بدون هیچ هزینه ای و مشکلی من را طلب کرد میخواهم قلبم پیش امام رضا (ع) جا بگذارم خودم را نذر امام می کنم که اگر شفاعتم کرد خادمش باشم.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *