يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۰۱
۰

جلسه شورا ارد و نان در ایرانشهر برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: از شورای آرد و نان خواستند ظرف 10روز آینده نسبت به کنترل تهیه نان مرغوب و رعایت بهداشت اقدام کنند.
جلسه شورا ارد و نان در ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره، اولین جلسه شورای آرد و نان شهرستان ایرانشهر در سال ۹۸ شنبه مورخه ۹۸/۴/۲۲ باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای کارگروه شورای آرد و نان در محل سالن جلسات فرمانداری ایرانشهر تشکیل شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان که در بازدید های اخیر از خبازی های سطح شهر از کیفیت نان، وزن چانه ها، بهداشت و ... رضایت نداشتند، نسبت به کیفیت بخشی و نظارت مستمر و بیشتر بر واحد های خبازی تاکید کردند و از شورای آرد و نان خواستند تا ضمن تشکیل جلسات به موقع به همراه خروجی مناسب که تا به حال رعایت نشده است و نظارت بیشتر، ظرف ۱۰ روز آینده نسبت به کنترل در زمینه تهیه نان مرغوب و رعایت بهداشت اقدام کنند.
ابوذر کوثری تاکید کرد: ظرف این ۱۰ روز طبق قانون می بایست بنرهای مربوط به قیمت نان، نوع نان، وزن چانه، ساعت شروع به کار و ... در کلیه نانوایی های سطح شهر نصب شود.
وی افزود: هرگونه کوتاهی در زمینه نظارت و کنترل ها در این زمینه متوجه مسئولین و اعضای کارگروه بوده و در صورت کوتاهی از ناحیه هر کدام از ادارات عضو با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.
وی در پایان دستور دادند هر چه زودتر نسبت به رسیدگی و صدور رای برای پرونده هایی که در بازدید هفته گذشته دچار تخلف شده بودند اقدام شود.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *