شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴
۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر:

دو مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در ایرانشهر کلنگ زنی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر گفت : کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز در دو روستای سرکهوران و احمدآباد ایرانشهر با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان به زمین زده شد.
دو مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در ایرانشهر کلنگ زنی شد
عبدالغفور حسینی ضمن تقدیر وتشکر از بنیاد دکتر مجتهدی به خبرنگار پهره بیان کرد: نقش خیران مدرسه ساز در توسعه و آبادانی و افزایش فضاهای آموزشی بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه کار خیر توفیقی الهی است تصریح کرد: دو فضای آموزشی بنام زنده یاد ناصر شرقی (1و2) در دو روستا که دانش آموزان در فضای استیجاری مشغول به تحصیل هستند با همت مجمع خیرین مدرسه ساز ومجمع فرهنگ و اندیشه مکران تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
حسینی خاطر نشان کرد: در ایرانشهر، حاشیه شهر و روستاها با توجه به آمار جمعیتی دانش آموزان باید مدارس جدیدی ساخته شود که از خیران مدرسه ساز درخواست مشارکت بیشتر در این بخش را داریم.
محمد انور امیری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اظهارداشت :مدرسه چهار کلاسه سرکهوران با زیر بنای 180 متر مربع و اعتبار 250 میلیون تومان و مدرسه سه کلاسه روستای احمد آباد با زیر بنای 140 متر مربع وبا هزینه 200 میلیون تومان احداث می شود.
وی افزود: لازم به ذکر است با احداث این دومدرسه تعداد 150دانش آموز از نعمت کلاس و فضای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423446
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *