شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴
۰
مشاور امور بانوان در فرمانداری شهرستان ایرانشهر:

ترویج بی حجابی بخشی از ماموریت شبکه های ماهواره ای/ خانواده رکن اصلی فرهنگ حجاب و عفاف است

مشاور امور بانوان در فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه خانواده رکن اصلی فرهنگ حجاب و عفاف است، گفت: حجاب و پوشش در بینش توحیدی بیش از این که یک نیاز باشد امری ضروری است
ترویج بی حجابی بخشی از ماموریت شبکه های ماهواره ای/ خانواده رکن اصلی فرهنگ حجاب و عفاف است
آمنه اربابی در گفت وگو با خبرنگار پهره با بیان اینکه حفظ حجاب در جامعه اسلامی امری ضروری به شمار می رود، افزود: عدم حفظ حجاب مشکلات و پیامدهای همچون از هم پاشیدن بنیان خانواده و موجب آشفتگی و انحرافات خانوادگی را به دنبال دارد.
وی حجاب را عاملی برای تحکیم بنیان خانواده عنوان و ادامه داد: کشورهای غربی از طریق رسانه ها می خواهند فرهنگ بی حجابی را ترویج دهند و ایمان و اعتقادات مردم را در زمینه حجاب تضعیف کنند بر این اساس می طلبد جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی حفظ شود.
اربابی تصریح کرد: از منظر شهید مطهری حجاب چهار فلسفه دارد که باعث آرامش روانی، حفظ ارزش و بالا بردن احترام زن و استواری اجتماع و استحکام پیوند خانوادگی می شود.
وی با بیان اینکه بانوان سیستان و بلوچستان ارزش حجاب را می دانند و با پوششی که دارند تا به امروز جایگاه معنوی آن را حفظ کرده اند، افزود: والدین باید فرزندان خود را از فلسفه حجاب آگاه کنند تا از آسیب های اجتماعی در امان باشند.  
تلاش شبکه های ماهواره ای برای بی عفت کردن بانوان
مشاور امور بانوان معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر در ادامه با اشاره به نقش پررنگ مادران در زمینه حجاب دختران تصریح کرد: خانواده ها باید با پر کردن اوقات فراغت فرزندان در جهت سالم وقت اضافه و گزاف را از آنان در جهت آراستن بیش از اندازه گرفته و آموزش های لازم را به آن ها بدهند، چرا که حجاب برای امنیت و سلامت زنان در جامعه می باشد و انسان بی حجاب در جامعه بی ارزش است و جایگاهی ندارد.
سکینه نارویی، مدیر حوزه علمیه خواهران نیز در ادامه به خبرنگار ما گفت: امروزه کشورهای غربی با ایجاد شبکه های ماهواره ای سعی در ترویج فرهنگ بی حجابی در کشورهای اسلامی دارندو از آنجایی که دشمن در جنگ سخت نتوانست پیروز شود به صورت  نرم و به ظاهر دوستانه وارد شده و روح و روان مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی با اشاره به سخن امام (ره) مبنی بر اینکه زن بی حجاب جامعه را به سمت تباهی سوق می دهد، گفت: حجاب مهم ترین سلاح زن است، ترویج فرهنگ حجاب باعث سلامت روانی در جامعه می شود.
نارویی در پایان از تمامی ارگان ها و مسئولین خواست در راستای حجاب برنامه داشته باشند و به آموزش های دینی اهمیت بدهند تا در جامعه زنان و دختران از فلسفه حجاب کاملا آگاه شوند تا بتوانند نسل های آینده را خوب تربیت کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423403
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *