جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۱
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

برخورد انقلابی رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، آمریکا را تحقیر کرد/ شهید چمران یکی از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی است

امام جمعه ایرانشهر گفت: شینزو آبه برای پادرمیانی بین ایران و امریکا به ایران آمده که یک پاسخ قاطع و با صلابت از رهبری شنید و درواقع رهبر معظم انقلاب امریکا را تحقیر کرد و در تمام رسانه های دنیا انعکاس پیدا کرد.
برخورد انقلابی رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، آمریکا را تحقیر کرد/ شهید چمران یکی از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی است
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر بیان کرد:مسئولین باید خدمتگذار مردم باشند و باجدیت برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند زیرا این برطرف کردن نیازهای مردم بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: اگر چنانچه خدای ناخواسته کسی مسئولیتی گرفت و به فکر خودش بود خداوند نیز به او رحم نخواهد کرد و مسئولین نیز نباید مسئولیتها را به انسان های فاسد واگذار کنند تا امروز اینگونه شاهد اختلاس های میلیاردی نباشیم.

وی با اشاره به کوچک شدن سفره مردم از عملکرد دولت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که مردم به سختی می توانند خرج روزمره خود را بدست بیاورند اما یک عده سودجو هرروز اموال مردم را با یک اختلاس چندین میلیاردی عظیم به یغما می برند که این فساد باید با یک عزم جدی ریشه کن شود.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به سالگرد شهادت شهید چمران گفت: شهید چمران یکی از چهره های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی ایران ایشان بودند و ایشان مرد بسیار عجیبی بود به گونه ای که حضرت امام(ره) درباره ایشان گفتند: هنر آن است که انسان بدون خودنمایی های سیاسی برای خدا جهاد کند و این هنر مردان خداست.

وی با اشاره به شروع هفته قوه قضائیه نیز افزود: با آمدن حجت الاسلام رئیسی جان تازه ای در قوه قضائیه زنده شد و بسیاری از مفسدان حساب کار خود را کردند چون میدانند ایشان بدون اغماض کار خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کرد: همه دنیا فهمیدند که شینزو آبه برای پادرمیانی بین ایران و امریکا به ایران آمده که یک پاسخ قاطع و با صلابت از رهبری شنید و درواقع رهبر معظم انقلاب امریکا را تحقیر کرد و در تمام رسانه های دنیا انعکاس پیدا کرد.

ابطحی افزود: درواقع این صدای باصلابت همان صدای امام خمینی(ره) بود که فرمود امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: در این دیدار چون رهبر معظم انقلاب یک برخورد انقلابی کرد، دشمن را به عقب وا داشت اما اگر با آنها برخورد لیبرالی می کردیم مثل برجام باید شکست را قبول می کردیم.

ابطحی با اشاره به هدف قرار گرفتن پهباد جاسوسی امریکا توسط سپاه پاسداران نیز خاطرنشان کرد: اتفاق خوب دیگر این بود که نیروهای سپاه شاخ غول اطلاعاتی امریکا را شکستند و پهباد آنها را به زمین زدند و باعث شدند که امریکایی ها بیشتر احساس حقارت کنند.

وی افزود: امروز سربازان ایران نشان دادند که می توانند هر کسی که به خاک ایران تعرض کند به خاکستر تبدیل کنند و این هنر فرزندان ایران است.

حجت الاسلام ابطحی درپایان با قدردانی از زحمات نبی بخش داودی به فرماندار جدید ایرانشهر تبریک گفته و از وی خواست با برنامه و دست پر و عزم جدی برای خدمت به مردم تلاش کنند تا مشکلات مردم مانند بیکاری، ناامنی و ... مرتفع گردد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423359
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *