آغاز کلاس های آموزشی اوقات فراغت در مرکز جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر

25 خرداد 1398 ساعت 9:43

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر از تشکیل کلاسهای متنوع و مختلف در این شعبه خبر داد.


محمدرضا کرد به خبرنگار پهره گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، جمعیت هلال‌احمر کلاس‌های آموزشی، هنری و فرهنگی برگزار می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر ادامه داد: هدف از برگزاری این کلاس ها ایجاد زمینه‌های همکاری جوانان در انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه، افزایش سطح اطلاعات عمومی، جذب و سازماندهی آنها در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر است.

وی افزود: در این طرح کلاسهای متعددی در زمینه های آموزشی، فرهنگی، هنری، امداد و کمکهای اولیه برگزار خواهد شد.

کرد تصریح کرد: دربخش آموزشی دوره های مختلف امداد و کمک های اولیه برپا خواهد شد و به شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون گواهینامه اعطا می شود.

وی بیان کرد: این طرح از اول تیر تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر شهرستان در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کنند.

کرد ابراز امیدواری کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت امور جوانان که با برگزاری کلاس‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و… برنامه‌ریزی شده مورد استقبال همشهریان قرارگیرد.

وی با بیان اینکه کلاس کمک‌های اولیه و آموزش قرآن برای کودکان زیر ۱۲ سال به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: از جمله دیگر کلاس های اوقات فراغت، تکواند و کنگ فو ، فوتبال، فوتسال ، کامپیوتر ، کمک های اولیه برای آقایان، خیاطی ، آرایشگری ، کامپیوتر ، سکه دوزی و کمک های اولیه برای خواهران خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423342

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423342/آغاز-کلاس-های-آموزشی-اوقات-فراغت-مرکز-جمعیت-هلال-احمر-شهرستان-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir