جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۶
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

آنچه در برابر دشمن نتیجه می دهد، مقاومت است/در امر به معروف و نهی از منکر از یکدیگر سبقت بگیرید

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: اگر مردم تعقل کنند می توانند دشمنان خود را بشناسند و قطعا آنچه در برابر دشمن نتیجه می دهد، مقاومت است.
آنچه در برابر دشمن نتیجه می دهد، مقاومت است/در امر به معروف و نهی از منکر از یکدیگر سبقت بگیرید
حجت الاسلام محمدتقی افضلی تبار در خطبه های نماز جمعه اين هفته ايرانشهر بیان کرد: اگر مردم تعقل کنند می توانند دشمنان خود را بشناسند و قطعا آنچه در برابر دشمن نتیجه می دهد، مقاومت است.

امام جمعه موقت ایرانشهر ادامه داد: اگر صبر و تقوا پیشه کنید و مقاومت کنید خداوند هم به آن چه دشمنان انجام می دهند احاطه دارد و هرجا لازم باشد کمک خداوند هم شامل حال شما می شود چون خداوند هیچ وقت بندگان خود را تنها به حال خودشان واگذار نمی کند.

وی با اشاره به ماجرای امر به معروف ونهی از منکر راننده اسنپ که در روزهای گذشته خبرساز شد نیز تصریح کرد: این کار به عنوان الگوی امر به معروف و نهی از منکر جلوه کرد و همه از این کار راننده تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام افضلی تبار افزود: در امر به معروف و نهی از منکر از هم سبقت بگیرید تا این کار در جامعه عادی شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تخریب بقیع نیز گفت: دقیقا 97 سال پیش انگلیسی ها توطئه ای کردند که قبور ائمه که یکی از نقاط قوت مسلمانان بود را تخریب کنند.

افضلی تبار ادامه داد: در عربستان روی اعتقادات مردم کار کردند و نمادهای دینی که محل ظلم ستیزی، عبادات و تلاوت قرآن بود را تخریب کردند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: از خداوند منان می خواهیم تا هرجا قبور اهل بیت(ع) است، آنجا نمادی برای زیارت مسلمانان، عبادت و خداپرستی باشد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *